Az emberkísérlet vége

Lement a swinges hónap, lehet tesztelni.

Első napirendi pont, kártya, mert azt szeressük:

Magyar kártya sima ügy, ki se kell csomagolni (csak a másik felét a kiscsaj lenyúlta), franciával birkózni kellett 20 másodpercet kb. Egyértelmű javulás.

Második napirendi pont, húzódzkodás:

Na ez az egyik, amiben biztos voltam, hogy javul. Sajnos rendes húzódzkodó készségem továbbra sincs, marad az ajtóba épített rúd (amin RKC taktikait húzni lehetetlen, mert lefejelem az ajtót), de ez van, ezt kell szeretni.

Szóval 15 siiiimááááááááán. Eddig 10 volt a maxom de szenvedősen. Hopppá 🙂

Harmadik napirendi pont, Military Press:

A 40-es félig megy ki, de a feszítve tudtam maradni jópár másodpercig (eddig meg nem), szerintem nem kell sok. Nem mondom, hogy erősebb lett a történet, de javulást érzek. Nem kell olyan sok és meglesz.

Negyedik napirendi pont, Snatch:

Na, ez holnapra marad, mert elfogyott az idő.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

7 responses to “Az emberkísérlet vége

  • tündérrahel

    hű ez jó.
    még egy hónap? 😀

  • Aniko RKC

    jaj a Banyi voltam, csak nem hoztam haza a topot.Rasi gépén vagyok…

  • Sanyi, az ötletelő gyerek

    Kár, hogy a felhúzást nem mérted fel a hónap elején, mert abban is tuti lenne fejlődés!
    Egyébként csatlakozom az előző javaslathoz: egy hónap vegyes edzés után ismét egy swinges hónap @48-cal? Vagy két @32-vel? Te lehetnél a tesztember!

  • Juci

    Szuper! Az a legjobb, hogy a húzódzkodás is javul tőle. Ez már egy valóságos WTF.
    No nézzük a szneccset is!

    Sanyi ötletelős gyerek ötlete nekem is teccik, főleg ha valaki máson lehet kísérletezni, például rajtad 😀

  • efg

    Manyi: majd lesz még ilyen sztem, de nem most 🙂 Nagyon kéne mostmár egy kis más.

    Sanyi: Felhúzásilag tényleg jó lett volna, de életemben egyszer csináltam eddig ilyet (mút héten), bár ez nem jelent semmit. Sajnos, nekem nincs hozzá cuccom, elmászni termbe meg lusta vagyok. Meg őszintén szólva eszembe se jutott…
    Most a swingesdi kicsit megpihen, a következő projekt kicsit tovább fog tartani.

    Juc: lesz még itt emberkísérlet, de most átadom a terepet mindenféle Iron Maideneknek 🙂 Nem célzás volt ám, ááááááááááá 🙂

    • Juci

      Jaj, haggyámá az Iron Maidennel 🙂
      Minimum évekbe telik, mire húzódzkodni tudok valamekkora súllyal, és akkor még nem a 24-esről beszélek.
      A többit még el bírom képzelni valahogy, de ezt még elképzelni se 😀

      • efg

        Én simán el tudom képzelni 🙂
        Még magamat is bíszttel. Igaz, csak képzelni 🙂
        De vmi cél kell, szerintem neki kéne ugrani, ha 2-3 év, akkor 2-3 év 🙂

Vélemény, hozzászólás?

