Project Swing – az önkritikus

Ma kicsit sűrűbb napom lett a tervezettnél, de azért – csodák csodájára – belefért minden. Még egy hatalmasat is tudtam sétálni az ebekkel. Az elmúlt napokban leesett esőadagnak köszönhetően a háztól 200m-re folyó Zala is kicsit rémísztő, frankón morajlik meg ki van lépve a mederből, olyan szinten, hogy amerre sétálni szoktunk, ott most konkrétan nem volt hol. Illetve lehet, hogy volt, de volt rajta víz. Valahogy így:

De azért S. ügynök és G2 ügynök egész jól érezte magát, itt is röhögnek:

Azért jártunk így is sokfele, jól is esett, rá lehetett térni a projectre, úgyis hamarosan vége a hónapnak:

JM
12 kör 5/5/10 swing @40kg 30:30 – 240 swing

Önkritikát kell gyakorolnom, nem olyan régen 440 körüli mennyiséget sikerült összehozni, de ez a mostani minőségileg szerintem minimum kétszeres értékkel bír, a végén se fogni nem tudtam, se levegőt venni. De még az ucsó ismétlés is robbanékony, lerántós, hárdsztájl volt, ahogy kell. És még mindig nem jött le a bőr sehol 🙂

Annyira nagyon nem akartam szétcsapni magam, mert este órám volt, ott is mocorogtam egy kicsit, bár meghagytam a javát a NyomiBoyz jeles tagjainak, akiknek kemény műsort találtam ki, de jól bírták 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Project Swing – az önkritikus

Vélemény, hozzászólás?

