Csak röviden

Baromira nem volt kedvem blogt írni, van ez így, meg különben is csupacsupa negatív dolgok jönnek ilyentájt elő. Szeptember, ez régen iskolakezdés miatt volt szívás, meg mert vége a nyárnak, most meg egyrészt ilyenkor esnek be az éves elszámoló csekkek hőn szeretett (nem) gáz- és áramszolgáltatómtól, agyonvágva az összes karácsonyi tervet. Idén se megyünk a Bahamákra, ez már fix. Hacsak nem akar valaki szponzorálni, de vmi – egyébként teljességgel érthetetlen – okból eddig senki nem jelentkezett ilyen céllal.

De aztán van még rossz; imádott elsőszülöttem megfázott. Életében először. Ez azzal jár, hogy egyrészt két napja nem aludtunk, másrészt komoly harcot kell vele vívni, mert az orrszívó cuccost valamiért nem szívleli. Őszintén szólva megértem, de hát ha egyszer kell…Egyébként meg semmi baja, stramm kiscsaj 🙂

Edzésileg nem blogtam egy laza délutánt tegnapra, 12 kör 5/5/10 swing @40kg, 30-30-as időbeosztással, az ugye 240 swing. Meg mellé bemutatóztam csoportnak egy-két dolgot, őszintén szólva egy kis TGU nagyon jól esett, valamiért teljesen a kedvenc gyakorlat lett egy ideje.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Csak röviden

  • Juci

    Jobbulást az elsőszülöttnek! Egyem a kis szívét.
    Szezonja van ennek a taknyos kórságnak most sajna.

    A TGU, furcsa módon, nekem is kezd a kedvencem lenni. Pedig régebben tökre utáltam, nyűg volt, hanyagoltam. Most meg csak úgy szórakozásiból is csinálom, mert jólesik.

    Csoport jól megy? Hogy teccik az RKC-élet veleje? 🙂

    • efg

      TGU legjobbabb. Egyre inkább érzem a létjogosultságát az RKC minimumnak, korábban nem értettem, hogy nyomások meg szneccs nélkül hogy lehet élni, de a (hardstyle) swing+TGU tényleg mindent visz 🙂

      Csoportilag majd kedd után írok vmit 🙂

Vélemény, hozzászólás?

