Project Swing – a bepótlós

Nem volt az igazi.

JM, Indian Club
12 kör 5/5/10 swing @40kg 30:30 = 240

Olyan punnyadtnak éreztem a mozgásom, a végén kezdett elmenni a hárdsztájl belőle, úgy meg sok értelmét nem láttam, abbahagytam. Aztán hogy most ezt miért, azt nem tudom, így jött ki. De végre normális kötést sikerült gyártani az ujjaimra, amik nem szakadtak le az első 3 körben + levágott cérnakesztyű még erkácéról, így a bőrre nem volt gond. Cserébe viszont sokkal jobban elvitte a fogást 🙂 Asszem egyszer kipróbálom teljes kesztyűben, az csúszik is, fogáserőre kiváló 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

6 responses to “Project Swing – a bepótlós

  • Orbison

    Valószínűleg az én készülékemben van a hiba, de hogyhogy a swing is eszi a tenyeredet?

    Nekem a snatch darálja főképp, bár az igaz, hogy 40-es golyóm nincs (ha lenne sem swingelnék vele még:)), de a 32-es nekem nem bántja a kezemet, pedig szoktam azért lengetni, illetve lendíteni 🙂

    Sok sikert a “beast” month-hoz!

    Üdv:

    Z.

    • efg

      Levezetem 🙂
      Elite 32-es – ha nincs magnézia, de oda nem is kell – soha nem bántotta tenyeremet
      DD 40-es csúszik mint barom, magnéziástól viszi a bürkét, anélkül el akar röpülni (és viszi a bürkét), egykezeseknél necces a dolog, két kéznél nincs baj.
      Meg nem is igazán a tenyeret bántja, hanem az ujjhajlatoknál felgyűri, aztán cibálná le.
      Snatch megint más tészta, igazából helyes technikával 24esnél nincs gond, magnézia ellenjavalt azonban, mert akkor van (ezt rontottam el RKCn is)
      Összefoglalva minden a magnézia hibája. De néha kell.

  • Orbison

    Így már stimmel! 🙂

    Most már csak kipróbálom valahol az elite, meg a dd golyókat, nekem csak classic van otthon (a 32-es is az). A DD-ről másnál is olvastam, hogy nem épp “bőrbarát” termék 🙂 Kíváncsi lennék, hogy a 40-es classic vajon hogy “viselkedne” (habár 3 fajta golyóból többfajta méret eléggé megviselné az ember pénztárcáját).

    Magnéziát még nem próbáltam (majd arra is sort kerítek), cérnakesztyű viszont nekem kell a snatchhez, mert már a 16-os is darabokra tépi a kezem.

    • efg

      Ott vmi technikai gond lesz, nem szabadna neki tépni, hacsak nem vmi 80 körös VO2max-ról van szó, mert ott elképzelhető. Mindenesetre a magnézia ezen még rontana 🙂
      A DD – szerintem – bőrbarátabb, mint az elite, csak csúszik a szentem, nehéz súlynál ez meg baj lenne. Az Elite tépi a bőrt, a DD meg reszeli 🙂
      Hanem az új Military Grade DD-k, hmmm, csaknem tökéletes.

  • Orbison

    Hmmm…úgysem ártana leellenőriztetni a technikámat, de így már tuti, hogy csekkoltatni fogom! (sajna még csak 30 körös VO2max-nál vagyok 16-ossal)

    Kösz a tippet!

  • Gh

    Szia!

    Megirnad legyszives hogy mi pontosan az indian club,(hogy is nez ki mit kell vele csinalni?hol lehet beszerezni es hol lehet rola egyaltalan olvasni?

    Kerlek szepen irj egy rovid emait a gharsan@freemail.hu cimemre!

    Halasan koszonom!Gergő

Vélemény, hozzászólás?

