Project swing – az időmérős

Nehéz nap volt mára dobva, meg hát már egy hete ez megy, gondoltam ideje lesz valami szabályozott munka:pihenő aránynak. Most ez 25:25 sec lett, de a vége fele nem igazán fértem bele (de az ismétlésszám akkor is megvolt), csökkent az intenzitás. Egyrészt ugye elfáradtam. Másrészt végig f.stam, hogy a következőnél reped a bőr, úgyhogy legközelebb előre be fogom ragtapaszolni. Egyelőre megúsztam, de tényleg nem sok híja volt.

A lényeg:

JM, röviden de alaposan
18 kör 5/5/10 swing @40kg 25:25 = 360 swingecske

Elég csúnyán leizzadtam, bár szerintem még menne pár…de 15 perc alatt szerintem ez se rossz 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

