Szving

Az univerzum közepe, ugye.

Most egy darabig ez lesz a középpontban – egyrészt mert még nyakilag rehab státusz van, másrészt még nem igazán tudom, mi legyen merre, haramadrészt meg ez szimplán a világ legjobb gyakorlata. RKC óta legalábbis teljesen így gondolom 🙂

JM
2A Swing @24kg 50
TGU @24kg 5-5
Clean, Front Squat, Press @24kg 3×5-5
Swing @24kg 15:15 10kör 1A, 10kör 2A – összesen kb. 240 lett

Minden tök szabályosan, el-vá-gó-lag. Örvendés.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Szving

  • cscsaky

    Érdekes téma ez. Mármint a mi legyen merre. Azt hiszem nagyjából egy cipőben járkálunk, az RKC óta én sem tudom konkrétan, hogy mi legyen az irány. Annyi mindent kellene gyakorolni…. Edzek én szorgalmasan és igyekszem a tanultakat sulykolni, de azért nem lenne rossz a Pavel által említett második csoportba tartozni. Vagy az elsőbe egy rakás tuti edzéstervvel a tarsolyban.

    • efg

      Nahát, valakinek lett blogja! 🙂

      Ugye-ugye, RKC előtt volt egyértelmű cél, ezt akarom, ezt kell csinálni. Mostmeg kicsit céltalan a lét, pedig célokkal dunát lehet rekeszteni. Csak oda eljutni nem egyszerű móka, még ha valamennyire van is fogalmam a mikéntről. Nameg egyszerre mindent nem lehet.
      Most kicsit edzegetek én is, csiszolom a technikát, aztán majd elválik, mi lesz az elsődleges fontosságú. Bár nagyjából már megvan 🙂

  • Hayashima

    Ez a blog dolog még nem tiszta nekem. 🙂 Küldtem megrendelőt, még nem igazolták vissza és valamit bénáztam is, talán létrehoztam egy blogkezdeményt. Talán ha ők elkészítik használhatóbb lesz.
    Az edzéssel kapcsolatban pedig lehet, hogy a “Hogyan együnk meg egy elefántot, ” kérdésre adott helyes válasz a megoldás. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

