Irigy 40

Most, hogy elkezdődött az RKC II, teljesen irigy vagyok, annyira visszamennék, hogy ihaj. Mitöbb, majdnem meg is szerveztem vasárnapra, de aztán mégse.

Mindenesetre nem bírtam magammal, gyakorlásképp elkövettem ezt-azt:

JM, Indian Club
2A Swing @32kg 5×10
TGU @16kg 1-1, @24kg 1-1, @32kg 1-1, @40kg 1-1 – PR! 🙂
C&P @32kg 3-3, de kezdett nagyon nem jó lenni
Swing @32kg 1A 5-5, 2A 10×5

Megadta a hangulatot, mivel a 32-es TGU olyan könnyen ment, mint még soha (semmi térddőlés, láb felemelkedés), bepróbáltam a 40-est és ment! Nyomásilag nem bírok betelni vele, hogy megint – végre – megy a 32 ballal, de ezt is jegelem egy kicsit, jobb lesz kisebbel, de szabályosan. Öreg sportoló akarok lenni, vagy mi a fene 🙂

Úgy izgulok RKC II-ileg egyébként, vkinek nincs végre valami híre?

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

6 responses to “Irigy 40

  • Anikó RKC

    de van.see mail.

  • HViktor

    Híreim nincsenek csak képeim, ja és személyesen kézbesitettem jókivánságaidat 🙂
    Volt sok szenvedő arc amúgy meg szétszedett tenyér …

    • efg

      Azér most irigyellek kicsit, nem semmi ismeretanyagot lehet fotózás közben fél füllel elcsípni 🙂
      Egy RKC II kézikönyvet meg de szívesen megkaparintanék 🙂

      • HViktor

        Ne is mondd 🙂
        Brutális az anyag !
        A multheti anyag is eléggé húzós ,de ez télleg egy felsőfok .
        Mint érettsági után egy diploma .

  • efg

    Ne fokozzd, mert a végén még örök anyagi romlásba leszek kénytelen taszítani kiscsaládom, mert ez egyre jobban érdekel.
    Nem találtál egy elhagyott kézikönyvet valahol? 🙂

  • HViktor

    Sajnos nem :-)) Pedig reméltem valaki véletlen ottfelejti :-))
    Viszont sajnos annyi RKC kurzus nincs ,hogy normálisan megtanuljak fotózni,mert most is a végén jöttem rá ,hogy mit kellett volna ,hogyés merre ráadásul az RKCII elsö napjának az elsö fele lemaradt a DVD-röl pedig személyesen Én adtam át John Du Canenek 🙂
    Ha minden tökéletes lett volna magamra se ismerek .

Vélemény, hozzászólás?

