Szombati erkácé felkészítő

Csak odaértünk.

Valaki (khm. Szóval izé. én) azt találta ki, hogy 2,5 óra Egerszeg-Budapest kávéstól simán belefér az időbe. Végülis belefért, csak átöltözni nem maradt idő, úgyhogy picit késtünk, Péter már tartotta az okítást, mire beestünk. Mentségemre legyen mondva, hogy még utánunk is jöttek 🙂

Hogy miről volt szó, az legyen nyílt titok, meglepő módon arról, mi hogyan lesz jövő héten. Aztán meg meg lett lesve ki hogyan szneccsel. Részemről sok javítani való hálisten nincs (mondom most, aztán majd RKC után teljesen máshogy fogom gondolni persze), leszámítva, ha elfelejtkezem magamról kicsit leszegem a fejem, meg a karomat sem emelem mindig teljesen szabályos magasságokba.

Kellemesen sokan voltunk egyébként, ha jól számoltam, min. 28 lelkes aspiráns volt és ahogy elnéztem, senki sem most látott először bogyeszt 🙂

Érdekes lesz ez a jövő hét, izgulásilag teljesen hullámzó vagyok a nagyon és a rettenetesen között 🙂 Most már edzés nuku (1 alkalom még kinéz mondjuk, de csak lazán), ellenben SMR rengeteg, Ingyán klub sok, JM meg szükséges Z is sok. Jó lenne a frissen tapaszolt tricepszoidot kicsit használhatóbbra hozni.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

10 responses to “Szombati erkácé felkészítő

  • HViktor

    Hehe 😀
    Én is izgulok a jövőhét végett ,pedig csak fotózni megyek 😀

  • HViktor

    Basszus kellett ezt mondanod mostmár nem tudom melyiktöl parázzak jobban 😀

  • Juci

    Elvtársam! Bajtárs!
    Csatlakozom a para-klubhoz. Fosok a szneccsteszttől. Tavaly nem fostam ennyire.
    Mostmár mindegy, ez egy ilyen hét lesz. Ha az ember elkezdi hergelni magát, abból már nincs kiszállás. Délután szundítottam egyet, akkor is Pavellel álmodtam wazze 😀

  • HViktor

    Snatch teszt Néked mé?

    • Juci

      Ez így megy, ecsém, a Párt csak snatch-teszt ellenében áll szóba az emberrel, mindegy miről van szó 😀
      Asszisztensek tesztelésével kezdődik a pénteki nap.

  • Anikó RKC

    Juci,
    no fosing, menni fog az.én megfogadtam,hogy nem bukUNK meg. szerdán égetem az 5 tűvel átszúrt fehér gyertyát. aznap este 10kor ne szneccselj mert bezavar neki 🙂

    • Juci

      Banyikám,
      ide már tényleg gyertya kell! Égesssed aranyom, én ugyan nem szneccsölök péntekig 🙂
      Megnéztem a te produkciódat, bepipiltem a röhögéstől, aztán megnéztem Misi RKC-t, és összefostam magam a félelemtől 🙂

  • efg

    Manyi: Asszem ez a komment végképp eldöntötte, hogy boszorkányok vagytok mindketten 🙂

    Juc: eddig 4 erkácés álmon vagyok túl. Szerencsére nem mindre emlékszem, de az egyik szneccstesztes volt.

    Asszem megalapítom a PAR (Parázok Az RKCtól) klubot. Bár erre a pár napra már nem érdemes.

  • Anikó RKC

    PARkácé…nagyon jó 😀

Vélemény, hozzászólás?

