Csak nem bírtam ki

A balabbik karom most sem az igazi, de ezt már annyiszor leírtam, hogy nem is hír. De egész egyszerűen ma még muszáj volt követni a haditervet, úgyhogy le is toltam egy kör BJ1-et (bár töreledmesen bevallom, hogy tegnap volt egy kis ropeworkout is. Nem is olyan kicsi)

JM, Ingyán Klub meg Z
Swing @32kg 20
C&P @32kg 5 jobbal, ballal u.e., csak push
Swing @32kg 20
C&FS @32kg 5-5
Swing @32kg 20
TGU @32kg 3-3
Swing @32kg 20
High Pull @32kg 5.5
Swing @32kg 20

A balos nyomás most se ment, a szneccseket meg most sem vállaltam be. Óvatosnak köll mosmá lönni, na.

Holnap elvileg lesz rajtam tapasz, meg menek RKC felkészítőre is pestre. Innentől már tiszta izgalom az élet.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

