Péntek

Péntek van, ez ugye rendszerint Brett bácsi első napja. Ma is ez volt, csak kicsit könnyítettem (?):

JM, Indian Club
Swing @32kg 20
Clean&Press @32kg 5j PushPress 5b
Swing @32kg 20
Clean&Front Squat @32kg 5-5
Swing @32kg 20
TGU @32kg 3-3
Swing @32kg 20
High Pull @32kg 10-10
Swing @32kg 20
Pihi 3 perc
Swing @24kg 20
Clean&Press @24kg 5-5
Swing @24kg 20
Clean&Front Squat @24kg 5-5
Swing @24kg 20
TGU hídig @24kg 5-5
Swing @24kg 20
Snatch @24kg 10-10
Swing @24kg 20

Rövidebben egy kört nyomtam 32-essel, egyet meg 24-el, bár 32vel a balos nyomások továbbra sem akarnak összejönni, a szneccset meg nem vállaltam be (VÁLLaltam, éééééérted :)), mert vigyázós vagyok mostmár.

Megvolt 40 perc alatt az egész, némiképp megfáradtam tőle. És közben azon gondolkodtam, jó ötlet volt-e ez az RKC jelentkezés egyáltalán.

Izgulásmód ON.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

9 responses to “Péntek

  • Juci

    Beindult a paragyár? 🙂
    Úgyis hiába mondanám, hogy nem kell, gondolom.
    Jó buli lesz – ennyi az egész 🙂

  • ysty

    Ne parázz Mester! Király vagy vazeg! Odaméssz, megcsinálod, hazajössz, oszt ennyi vót a rákkendroll.

    (Tőlem – az egyszerű vidéki proligyerektől – ilyen szép szavakra is tellik ám!)

  • efg

    Juci & ysty: Hát már hogy a fenébe ne parázna az ember fia, mégiscsak 3 nap meg egész nap 24 kiló meg meleg meg military szigor meg ilyenek.
    De azért majd igyekszem.
    És köszi. 🙂

  • Anikó erkácé

    akkor menjünk át a hídon,ha odaértünk…..

  • HViktor

    Nem kell parázni , ha para van sirhatsz a vállamon ,mert ottleszek Én is 😀

  • Juci

    Különben a para is része a bulinak 😀
    Utólag rá fogsz jönni, hogy kár volt, mert annyira nem nagy cucc ám, mint hiszed – de némi drukk mindenképpen jár hozzá. Úgy komplett az élmény 😀

  • erdodim

    Ne parázz, én is paráztam 🙂 De gy voltam vele, hogy én megtettem mindent, amit mondott a Péter, ha nem sikerül, majd rákenem 🙂 Igaz, hogy a Pavel emberhúst eszik, de ha szerencséd van, nem te leszel az 🙂 Majd ha meghallod élőben első nap, amikor határozott, akkor lesz az igazi para 🙂

    • efg

      Tavaly dedikáláskor már hallottam, akkor is hátrább kellett ülnöm két lépést 🙂
      De ilyenekbe még bele se merek gondolni 🙂

Vélemény, hozzászólás?

