Pocsék

Már jó régen volt VO2, mármint olyan igazi rendes belehalós fél napig kiheverős fajta. Ma se lett.

A kötelező körök (JM, Indian Club) után nagy hévvel nekiálltam 24essel 15:15ben, 7/kör, de a 10. körnél le kellett tennem, mert a balból egyszerűen kiesett a súly. Tüdőre sem voltam vmi friss, de a bal kéz kritkán aluli, tényleg.

Kárpótlásul csináltam egy kis nyomást 16-al BUP módra (4×5-5), meg deadliftet 24-el (10×10), illetve MP @24 3×3-3.

Nem tudom mi lehet a baj, de nem csattanok ki. Vagy fáradt vagyok, ami lehetséges, vagy ez a kurva meleg csinál ki. Vagy mindkettő. Mindenesetre érdekes, hogy az 1.5-ös COC grippert is alig tudom összezárni ballal, pedig az általában sima ügy.

Eh.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Pocsék

  • Juci

    Nehogy a túledzés hibájába essél, drága elvtárs!
    A nagy meleg simán kipukkaszt anélkül is – úgyhogy akárhonnan nézem is a dógot, lassan vissza lehet már venni.
    A felkészülés benned van, kurvajól megcsináltad, kész vagy, mostmár nehogy elrontsad a finisben!

    Én tavaly a dolgoknak ebben a szakaszában elmentem nyaralni 🙂

  • Anikó RKC

    egyetértek a Jucival X 50

  • efg

    Hölgyek, én Önökre mindig hallgatok. Általában. Jobbára.
    Visszaveszek. Nagyjából. Kicsit.

    🙂

  • Juci

    Persze én nem értek ehhez (se), de boldogult hobbimaratonista koromban is ezt mondták az okosok. Hogy ugyanis felkészülünk így meg így, futunk 2-3 harmincast az előtte levő 3 hónapban, de az uccsó hónapban már semmi hosszú, semmi megerőltető, csak szintentartás. Hogy legyen kraft a nagy napon.

    Én ehhez tartottam magam az RKC felkészülés során is, és tökre bevált, nem vót semmi bajom, a harmadik napra lett csak egy kis izomláz a seggemben.
    Meghát azért lássuk be, hogy bár az RKC hétvége nem könnyű, felkészületlen embert tényleg érhetnek meglepetések, DE semmiképpen se kell túlmisztifikálni, te jól felkészültél, és neked az az egykétszáz swing itt-ott meg se kottyan már.

    Úgyhogy relax 🙂

    Tudom, könnyű azt mondani 🙂

    • efg

      Csak harmadik nap volt izomláz?? Az mán biza szép!
      Próbálok én relax, meg minden, meg asszem vmi ilyesmi lesz, mint amit írtál. Csináltam is róla posztot.

Vélemény, hozzászólás?

