Kedd

Rápihenés van a csütörtökre.

Ja, nem, ez a holnapi bejegyzés, ma még délután szerelésen voltam (Anikónak köszi! :)), ennek fotodokumentálásától megkímélnék mindenkit. Este meg csoportos bellezdi volt (Anikónak köszi! :)), nagy lelkesen berontottam, hogy BMF, aztán ez Sissy tesztté fajult. Hát ha én ezt tudom… 🙂

Igaz, Sissy light, meg nem is időre ment most, de azért ez egy elég fárasztó dolog, továbbra is ezt vallom. A light annyi volt, hogy 19-ről indultunk, ami – lássuk be – azért nagy könnyebbség. Magunk közt szólva, szerintem a BMF nagyságrendekkel könnyebb móka. Meg hát hamarabb meg is van. Meg kevesebb az ismétlés is. Meg ilyenek. Aztán meg szneccseltünk is picit levezetésképp, hátha valaki még normális pulzussal rendelkezett (Not).

Nade a nap fénypontja az ez volt:

Ilyen istencsászár mindent uraló brutál jó bögrét kaptam a – mostantól hivatalosan – Legjobbfej Aspiránstárstól, Esztitől (Köszi Eszti! :))

Most agyalhatok, mivel lehet egy ilyet viszonozni 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Kedd

Vélemény, hozzászólás?

