Vasárnap – pótlás

Gyula megijedt a Jucitól szerintem. Legalábbis visszavonulót fújt, mert ma már nagyon meg volt fáradva.

Igaz, én se vagyok az a kicsattanó frissesség, de komolyan nem vagyok elégedett az utóbbi 2 hét edzésbeli teljesítményével. Úgyhogy ma kicsit ráfeküdtem a dologra, meg a hengerre, délelőtt izomláz likvidálás volt terítéken, SMR több-kevesebb sikerrel, meg indian club, délután meg megint indian club, meg 1-1 kör BJ. Az első két nap legalábbis.

JM, IC
Swing @32kg 1A 15-15
Clean&Press @24kg 5-5
Swing @32kg 1A 10-10
Clean&Front Squat 5-5
Swing @32kg 1A 10-10
TGU @32kg 3-3
Swing @32kg 1A 10-10
Snatch @24kg 10-10
Swing @32kg 1A 10-10
Clean&Press @24kg 5-5
Swing @32kg 1A 10-10
Clean&Press @24kg 5-5
Clean&Front Squat @24kg 5-5
Clean&Press @24kg 5-5
TGU @24kg 3-3
Clean&Press @24kg 5-5
Snatch @24kg 10-10
Clean&Press @24kg 5-5

Most így leírva nem is tűnik olyan soknak, de azért megizzadtam. A guggolásos részt heveny combfájdalmak (izomláz) okán áttettem holnapra. Most elég piszmogós lenne, kompenzálnék minden irányba, úgy meg minek.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

