Péntek

Délelőtt parkban kötél, délután teremben bell. Ennyi röviden.

Bővebben az volt, hogy délelőtt Anikóval közösen ismerkedőnapot rendeztünk Trepi számára (aki ugye kosaras és magas) a kötéledzéssel úgy általában, meg egy kis indian club is volt, mert az jó. Kicsit elfáradt a srác 🙂

Délután meg – bár nevezzük estének – Budo központ, a judos srácok is megkapták a Lacee féle törődést, roppant mód élvezték. Én is végigtoltam, lenyúltam az Imike technikáját, a 60 gug helyett eleve csak 45-re hajtottam, a maradék 15 meg simán megvolt fekvőből. Azért a savasodás nevű rém most is megtalált, de közel sem haltam meg annyira, mint a múltkor Cegléden. Ja, mondjuk csak 16 perc volt, meg nem volt a teremben 50 fok 🙂

Utána egy nagyon kedves házaspárral volt KB óra, FMS, sok korrekcióval, swinggel, meg törökkel.

Szerintem holnap megint lesz egy kis izomlázam.

Tök mellékesen ma elpusztult még 3 pakli kártya (2 magyar, egy póker), meg 6db telefonkönyv, amit melóban leltem. Az egyik egész vastag volt.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Péntek

  • Miszisz Old Shatterhand

    🙂 jó lett!
    majd én is teszek fel képeket az Általan Elküldött És Mégis Maradt Hontalanról is készült 🙂

Vélemény, hozzászólás?

