Csoportosulás

Hamár úgyis ez a hét szétzilálódik edzésileg (de tábor lesz, hellyeah), csináljuk jól, ziláljuk. Pénteken családi elfoglaltság okán esélyem nincs elmenni csoportosan edzeni, de ma igen, úgyhogy megtettem. Pedig aztán Vo2 nap a mai.

Jelentem, a Zanikó már megint megizzasztott a kis egyperces szadijaival 🙂 Meg persze főleg a kedvenc (neki) guggolásos részével, ami (nekem) továbbra sem a szívem csücske, bár barátkozok.

Itthon persze bepótoltam a mai Indian Clubot is, 30-30 mindenből. Eleve fáradtan kissé más az élmény, de egyre jobb a vállam. Tényleg. Sztem táborba is jönnek velem a fahusángok, úgyis kérdeznék a Pétertől pár apróságot 🙂

Holnap azért Vo2 lesz. Csütörtökön meg BJ 1-2-3. Hogy pénteken pihi. Hogy szombat hajnalban leccgó.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Csoportosulás

  • Anikó RKC

    azt a napot várom,mikor azzal jössz,hogy kedvenced lett a guggolás.
    meg,hogy a DD belleknél szebbek a pirosak 😀
    nem, az van,hogy nem aludtam egész éjjel és megbomlott az agyszerkezetem….(az már régebben volt 🙂 )

    • efg

      Nekem semmi bajom a pirosakkal, sőt, igazi nagy kedvencem továbbra is a classic széria, de a DD tényleg majd’ mindenben jobb.
      A guggolás meg…hát nem rajtam múlik, én próbálok ismerkedni szorgalmasan, de nem adja magát könnyen. 🙂
      Tessék alunni, szombat hajnal itt a nyakunkon!

Vélemény, hozzászólás?

