IC sznecsi

Az IC továbbra sem InterCity, hanem indiános club, természetesen ma sem pihentek és ma is ámulok bámulok. Valamit csinálnak ezek a vállaimmal, valami jót. 30-30 ismétlést csináltam mindenből, az elején persze lassan, tanulni kell még a mozdulatokat, el is pepecseltem vele egy jó ideig, aztán kicsit felpörgettem.

Fájdalom zéró, az örök problémás bal kar erős (de tényleg), olyan ez nekem, mint vmi kisebb fajta csoda. Nem terveztem, de kicsit szneccseltem akkormár, 100 ismétlést csak, de soha ilyen könnyen még nem ment. És asszem az 5 percbe is belefértem.

Szóval örülés van, úgy látszik nagyon megtérült ez a szombati szeminárium.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

