Fenékdolgok

Alternatív módon daráltam ma BJ2-3-at, kicsit összekócolva a gyakorlatokat, 1-1 kör, 2x meg 1x24kg-al, de ez nem is olyan érdekes. Az sem olyan érdekes, hogy utána még csakazért is csináltam 100 szneccset csak úgy.

Ami igazán érdekes, az az, hogy tegnap estére frankón megfájdult a jobb karom, méghozzá pont úgy, ahogy a bal szokott. Fej fölé vinni még üresen is…hát kellemetlen volt. Namondom, frankó, én lesz az első, aki indian clubbal lesérül, meg előre temettem a mai napot edzésileg, nem is szólva a jövő heti táborosdiról.

Aztán reggelre javult, délutánra elviselhető lett, gondoltam az indian club hátha nem árt. Nem ártott. Olyan remekül van _mindkét_ vállam, mint már rég,és alighanem az volt a gebasz, hogy nem figyeltem a fenékfeszítésre miközben a szűk családnak demóztam az új tudományt. És attól tartok, a korábbi timúrkalandok szempontjából se volt ez a fenékfeszítés közömbös, főleg nyomásokkor.

Egy szó, mint sok, mindenki feszítsen feneket, mikor kell, és ha indian clubot fog a kezébe, nagyon (nagyon) figyeljen a pontos kivitelezésre. Igaz, kettlebellnél meg pláne.

Más.

A pénteken készült fotográfiákat a Zanikónál meg lehet tekinteni (itt meg itt), a rám feltünően hasonlító ámokfutóval való mindennemű hasonlóság nem a véletlen műve 🙂 Egyszerűen borzasztó fotogének vagyunk mink a Zesztivel, ez van. Anikóstól meg aztán végképp. 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Fenékdolgok

Vélemény, hozzászólás?

