Vasárnapi punnyadt BJ3

Megint nem sikerült fél4nél előbb elaludnom, második éjszaka zsinór. Úgyhogy élnék a gyanúperrel, hogy enyhe túledzés van itt a háttérben, az nálam mindig így kezdődik, a folytatását meg eddig soha nem vártam meg. Épp ezért még visszább vettem a terhelést, bár lehet, hogy jobb ötlet lett volna teljesen kihagyni a harmadik BJ napot, de mindig ez a guggolásos jár így, úgyhogy megcsináltam, de csak nagyon lightosan.

JM, Z
Swing @40kg 40 egyben
Clean&Front Squat @2x16kg 5
Swing @2x24kg 20
Clean&Front Squat @2x16kg 5
Clean&Press @2x24kg
Clean&Front Squat @2x16kg 5
TGU @24kg 3-3
Clean&Front Squat @2x16kg 5
Snatch @24kg 5-5
Clean&Front Squat @2x16kg 5

Ez így pont jólesés szintje volt, a tempóba sem szakadtam bele, talán sikerül mostmár egyben többet szunyálni 4 óránál. Mindenesetre bevetem a titkos fegyvert is, egy kis gyógynövény formájában. Nameg lesz egy kis henger.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Vasárnapi punnyadt BJ3

  • Juci

    Gyógynövény, mi? 🙂

  • Bojt

    aki a macskagyökér és komlószármazékokat el tudja fogyasztani, a Magyar Köztársaság Hősi Érdemrendjét kellene viselje ,jjjjjjjjjjjjjjjjjjjúáááűűűjfúj.fűj.

  • Juci

    A sör is komlószármazék, nemde?
    Azt én elfogyasztom nagy pofavágás közepette bármikor, pláne ha még kitüntetést is adnak érte! De ha nem adnak, akkor is 🙂
    BTW nekem álmatlanság ellen remekül bevált az esti 1 pohár sör.

  • Paprikajancsi nyöszörög

    Jaj, az a Wörishofener cucc.Jó, de télleg büdike. Sörben feloldva esetleg? 🙂

Vélemény, hozzászólás?

