Péntek

És végre csoport 🙂

Felmartam a kedvenc 24esem (DD és igenis szép!) meg a régi jó 16os Classicomat, és elmentem Budoközpontba, mert az jó. Jó is volt, mit ad isten nagyjából a BJ1et tekertük le, plusz még egy rahedli nyomás meg soksok swing, úgy elröppent másfél óra, hogy csak na. Több jó dolog is van. Az egyik, hogy a bal kezemmel semmi, de semmi gondom nincs (vééhééghreeee), a másik, hogy a két súllyal is egész jól bírtam a dolgokat, bár “picit” elfáradtam. Azért is jó csoportba menni, mert az ember (illetve én) nem pihen annyit, mint egyébként tenné, másrészt a minőségre is oda van figyelve, bár asszem ezzel most nem volt gond. Ráadásul cleannél egy picit mintha finomodott volna a technikám, de lehet, hogy csak a fáradtság hatása 🙂

Még volt ám valami, csak elfelejtettem. Namind1, majd holnap, akkor úgyis rettenet sok nyomás vár rám, ez lesz az igazi bal kéz teszt.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Péntek

Vélemény, hozzászólás?

