Towel Day

Az idei türcsinap szneccsnapra esett, úgyhogy az volt a menü. Baromira egyáltalán kicsit se volt hozzá kedvem, az a nagy helyzet. Aztán persze megjött.

Vo2Max snatch @24kg, 15:15, 7/kör, 24 kör (ami fordítva 42, hamár Towel Day, ugye). Előtte volt még jópár windmill meg swing ugyanezzel a súllyal, bemelegítés gyanánt.

Kipukkanás megtörtént, kicsit többet vártam, de holnap is szneccs nap lesz, meghát van még 10 hét (még? Már csak!).

Más.

A lábatlan haverom (Natrix natrix, ilyen volt, teljesen) végülis nem lett meg, de felásatták velem a fél világot miatta, helyette csak egy bazinagy vakondot találtam, vele megyezetünk, hogy máshol kéne ásatásokat végezni.

Másabb:

A KickAss c. filmet mindenki szépen jól megnézi, legjobbabb szuperhősös film ever. De tényleg. És még a Nicolas Cage is vicces benne. De tényleg.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Towel Day

  • Juci

    Értettem! Moziba kell evégett behaladni?

    24 kiló, 24 kör, hibátlaul 42 visszafele, kéccer is.
    A mai törcsinapot a Hősök terén majdnem elmosta az eső, de végül mégse teljesen. Nem estünk pánikba 🙂

  • Juci

    Juj ez a kigyó B+!
    Hát ilyen nincs! Mingyá sikítok!
    Natrix, persze. Inkább Matrix, nemdebár…? 🙂

  • Anikó RKC

    Juci, Te félsz a kígyóktól?
    Én szeretem Őket.Pécsett minden évben az akvárium terráriumban Nagy Kígyókkal a nyakunkon nyomultunk az Állatos napon, Rahel csíkosat kapott 🙂 de a kígyó nem hideg ám, hanem meleg,és ha odaeszed a fejéhez a kézfejedet, a cérnaselyem nyelvével letapogat, megcsikizi 🙂

    • Juci

      Á, dehogy félek 🙂
      A pókoktól se félek én, de nem ám, és ha egeret látok, akkor is megőrzöm legendás hidegvéremet. Skorpióval még nem találkoztam, de nyilván az ilyen találkozásra is pókerarccal reagálnék, és nem kapnék hisztérás rohamot 😀
      Nem olyan családból származok én 😀

  • efg

    Juc, moziban még egy darabig nem adják – nálunk legalábbis – én máshogy néztem meg, khm. 🙂
    A kígyó meg ártalmatlan, vizisikló a szentem, effektíve hasznos állat, megeszi egért, békát, arról meg nem tehet, hogy ilyen kis terrorista kinézete van. Csak legalább fotózni hagyta volna magát…

    Manyi: azér a nyakamba még nem vettem egyet sem, bár fogni fogtam, tök véletlenül (azt hittem a boák meg köztem van üveg, odanyúltam. Nem volt :))

Vélemény, hozzászólás?

