Vasárnap

Szörnyű kapkodósra sikeredett ma minden.

Kezdődött azzal, hogy nem tudom mi volt a levegőben, de hajnali négykor még egy hunyást nem aludtam, pedig aztán a gyerkőc meg de, úgyhogy lehetőség lett volna, csak nem ment. Aztán persze reggel 8kor a gyerek meg már nem aludt, akkor meg már hiába akartam volna. Későbbiekben mindenfajta háztartási teendők valamint egy váratlan lábatlan látogató* is rabolta az időt, aztán meg egész napos vendégség várt, edzésre maradt összesen 20 perc, bemelegítéssel, izzadással, tusolással együtt.

Tehát 1 teljes kört sikerült abszolválni, @2x24kg, BJ3 guggolásos móka, nagyon felturbóztam magam, mert 13 perc volt az egész bemelegítő burpeestől, JMestől, mindenestől. Azért a minőség egy része sajnos feláldozódott, pedig igyekeztem odafigyelni.

Holnap nem nagyon fogok csinálni semmit, ma meg szerintem naaagy alvás lesz.

*ráadásul nem sikerült elkapni, majd ha meglesz lefotózom. Feltéve, ha a család nőtagjai addig nem menekülnek sikítva. Na, vajh mi lehet az?

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Vasárnap

Vélemény, hozzászólás?

