BJ2 duplásos

Olyan baromi frappáns címeket tudok adni, hogy az vmi hihetetlen, de a végén át fogok térni vmi tökegyszerűre, mert kifogyok a lehetőségekből.

Nade förszt tingsz förszt, reggel efemeses-tégéús szeánszot tartott nekünk a Zanikó (nekünk = Eszti RKCaspir, és én RKCaspir), és hát már megint tanultam én bizony újat. Jók az ilyen alkalmak, csak embertelen nehéz összehozni, pedig szeressük.

Estére meg kellően szétHannázódtam, de azért ledaráltam a napi kötelezőt, BJW2 volt, a nyomásos, első körben @2x16kg, a másodikban meg @2×24. 24 percbe került, egész jól is ment. Mintha kezdene éledezni a bal karom, nameg a TGUval jól elmolyoltam, hamár ilyen szépen kiveséződött reggel.

A ma esti program amúgy szabadtéri koncertre menés lett volna (Egerszeg fesztivál van elvileg egész héten), de jelenleg átmentünk őszbe, szakad az eső, úgyhogy erről ennyit. De – hogy legyen öröm is – kis családomtól kaptam egy kiválónak ígérkező Indian Club szemináriumot majd júniusban, csuhajja 🙂 Nagyon érdekel a dolog, mint általában minden, ami a vállaimnak jót ígér. Ez meg annál elvileg jóval több.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

9 responses to “BJ2 duplásos

Vélemény, hozzászólás?

