End of relax

A múlt heti relax vík olyan nagyon berelaxolódott, hogy majdnem sikerült totális sérülésbe fullasztani, természetesen mindennemű kettlbelles segítség nélkül, ahogy rendesen. Pénteken – szokás szerint – kertben tettem-vettem, ez esetben a csodálatosan hegesztett kerítésoszlopokat festettem csodálatos színekre, estére meg a jobb lábfejem szépen bedagadt, a lábujjak most sem működnek rendesen, mintha az ínak szorulnának, olyan fura, kicsit fáj is.

Nyílván az ember akkor a bal csuklójával próbál valamit Zézni, hát erre nem fájdogál az is? De. Nem tudok nem észrevenni némi összefüggést.

Mindenesetre aktív semmittevéssel meg teniszlabdákkal meg Zékkel valamennyire sokkal jobban van, de hát micsoda eljárás ez kérem. Fel vagyok háborodva.

Természetesen – függőként – azért mozogtam már tegnap is, de csak ilyen GTG jellegű húzódzkodásocskákat (ami rendesen leromlott, hogy nem gyakorlom rendszeresen, alig ment egyben 9 db), volt sokszor kevés nyomás is, meg gyakorolgattam ezt a Clean & Jerk dolgot, mert csak.

Ma már viszont rendesen belecsaptam a lecsóba, volt BJ1 @24kg, meg renegade row 3×5-5 @24-24, meg C&J @24-24 5×5. Utóbbi NAGYON kemény gyakorlat és tudom, hogy RKC1-en nagyon nem kell, de nem bírtam magammal 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “End of relax

  • Papucs Orrán Pamutbojt

    parancs: szerdán azonnal ráérni.:-)
    légyszi hozd már be a lábfejedet valamikor,hadnémá.

  • Papucs Orrán Pamutbojt

    nem tudsz átverni veszkócsizmás műlábbal,én is láttam a bolhapiacon 🙂

    • Juci

      😀 😀 😀

      Ez óriási!

      Na de az a lábfej meg szdje össze magát.
      Mindig olyan exotikus titokzatos nyavalyákat szed össze ez a Gábi gyerek.

  • efg

    Jahát kérem béna tudok lenni, és még én sem értem, hogy hogyan s miként.
    Anikó kérem, tessék mondani egy időpontotot és én repülök, azt a balkaros dolgot is igazán meg tetszhetne nézni kérem.

Vélemény, hozzászólás?

