Mai szneccs

Megpróbálkoztam egy 5 perces tesztecskével 24-essel és hát nem, nagyon nem vagyok elégedett. Mondhatni pocsékul ment, ballal egész egyszerűen össze-vissza tekeregtem, teljesen szétesett a mozgás. Az eredmény is pocsék, még a 100 se lett meg, pedig aztán bíztam benne, hogy namost. 96-ot sikerült összekaparni kínkeservesen. Ez van.

Kicsit megtépázott önbecsülésem helyreállításaként csakazért is csináltam még 10×10 szneccset, mert én már csak ilyen makacs vagyok. Aztán utána néztem egy kis biofeedback-et, és hát szerinte nekem ma nagyon nem kellett volna szneccsőni. Mondjuk utólag könnyen mondja 🙂

Ja, a tegnapi 16-os teszt eredménye 155 lett, helyes megfejtőnk Tamás 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Mai szneccs

  • Imike

    A 155 szép szám! Lehet, hogy többet kéne 5 perceselni nem? 😀 Mer az amúgy a legszebb dolog a világon.

  • efg

    Most majd több lesz, csak kicsit vissza kell rázódnom, jó dolog a pihenés, csak jóból is megárt a sok 🙂
    Azt az előírt 100ast 4 perc körül kéne letudni majd augusztusban, akkor lennék nyugodt.

  • anikó

    nyugi, meglesz.
    amint sikerül relaxáltabb tónusban működni 🙂
    ez is bigyófídbekk 🙂

  • Juci

    Ja! Egyetértek Anikóval 😀
    Az intuícióm azt súgja, hogy most kell nagyon észen lenni, mert ilyenkor szokott az ember lesérülni.
    Még mindig van bőven idő. Még mindig nem jött el a csúcsforma ideje. Július végére kell felpörgetni a szneccsteljesítményt, és itt megjegyezném, hogy április van. Relax.

  • efg

    Én is egyetértek a Zanikóval 🙂
    Meg a Jucival is.
    Ezért nem is szneccsőltem ma, mert tutira most lett volna a baj.

Vélemény, hozzászólás?

