Élek ám

Csak kicsit ph@szkivan állapot lett, fejemre zúdult egy rakat végtermék, most is kb. mellig el vagyok temetve. Szóval nem jó. Olyannyira nem jó, hogy csütörtök óta gyakorlatilag semmit nem edzettem, ami nálam utoljára akkor volt, amikor beállt az egész hátamvállammindenem, szóval nagy szó. Kellett egy kis kikapcs a neurológiai rendszernek, úgyhogy a változatosság kedvéért család, kert, kutyák meg egy jó könyv volt a hétvégi program. Igaz, a kert felért 3 edzéssel, annyit ástam, gereblyéztem, ültettem, de a sok bell azért látszik, régen ez több napos projekt lett volna, mostmeg egy szombat délután alatt letudtam mindent.

A könyv meg tök jó kis ponyva, ennek a Dan Brown embernek az új, Elveszett jelkép c. könyve volt, remélem, ezt majd filmen nem qrják úgy el, mint a másik kettőt, a dávincsi kódot meg az angyalokésdémonokat, mert bizony, könyvben azok is jobbak voltak.

Ma már viszont kicsit edzgettem, nézegetve a sok srácok remek TSC-s eredményeit (akiknek hatalmas pacsi!), kedvet kaptam kicsit szneccselgetni, meg még soha az életben nem néztem meg, 16ossal 5 perc alatt mennyi megy. Most már tudom 🙂

Volt még ezen kívül egy kis mucibellecske, nyomásocska, deadliftecske, meg még egy kis szneccsecske 24essel is. Visszarázódásnak ennyi jól is esett, majd holnaptól komolyodunk.

Addig vigyázó tekintetünket ide vessük.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

11 responses to “Élek ám

  • Imike

    Na, de mennyi az az annyi 😀

  • Juci

    Igen, mennyi?
    Ne hergeljük kérem tovább a bevadult tömeget! 🙂

    Az elveszett jelképpel engem is éppen a minap savazott a Dan Brown bácsi; mert jóllehet pontosan tudjuk, hogy mi fog történni a történetben és mi nem (harmadjára már ismerjük az eszejárását), azért mégse bírtam lerakni oszt vonszolhattam magammal azt a bazinagy könyvet a metrón meg mindenhova 🙂
    Lehet hogy szaraegész, de el kell ismerni, hogy a jó öreg Dan nagyon tud könyvet írni 🙂

    • efg

      Tud biza, az a legjobb benne, hogy az embernek egyszerűen muszáj sok dolognak akkormár utána nézni, érdekes dolgok ezek érdekesen leírva, még ha fele sem igaz. Bár szerintem de. Legalábbis a fele.
      Tényleg, ha tud az Elvtársnő még hasonlót, örülnék a javaslatoknak!

      Számot meg csakazért is csak holnap mondok (egyébként valahol 100 és 200 közötti számra kell gondolni) 🙂

      • Juci

        Ad Dan Brown: hát a szokásos szentháromságon (Angyalok és Démonok, DaVinci Kód, Elveszett jelkép) kívül még nem olvastam jót ettől az író úrtól, illetve csak a Digitális Erőd című valamit, de az nem volt valami emlékezetes.
        (Szoktam egyébként bosszankodni, hogy előbb kellett volna ezeket a könyveket olvasni és utána járni a könyvekben körülírt helyszíneken, és nem fordítva! Akkor mondjuk megfigyeltem volna, hogy merre néz az a nyüves galamb a szökőkút tetejéről a Piazza Navonán meg ilyesmik) 🙂

        Mostanában és egyébként már jó ideje P.G. Wodehouse műveire vagyok csúnyán rákattanva, de csakis eredetiben, és azok közül is leginkább a Jeeves & Wooster típusúakra. Szerintem az Elvtársnak is bejönne ez, szenzációs finoman csipkézett nyelvi humor, imádnivaló kis “brain candy”, jelentéktelen történet, de hatalmas duma.
        Ismeri eseteg a drága Elvtárs ezeket? Ha nem, akkor szívből ajánlom. Kezdetnek mondjuk a Jeeves and the Feudal Spirit címűt.

  • sztheomo

    Szia Gábor!
    Ismerem ezt az eltemetve érzést, nekem már az orromig ér.
    Én azt tippelem, hogy elérted a 150-et +/- 5%, amit negatívan befolyásolhatott, hogy nem voltál versenykörnyezetben.
    Azért kíváncsian várom az eredményeket.
    Üdv
    Tamás

    • efg

      Talált, süllyedt 🙂
      Egyébként a versenykörnyezetet Lacee-ék videói teljesen szimulálják, meg hát ott vki mindig be is mondja, hogy hány perc, úgyhogy teljesen jó időmérésre használni 🙂

  • Imike

    Amúgy szerintem 160-ból 24! Na ezt fejtsétek meg hogy jött ki!

  • efg

    Az öreg Dannek a felsoroltakon kívül asszem még 1 (egy darab) könyve volt, a Megtévesztés foka, vagy mi, de azt se tudom már miről szólt, nem hagyott bennem túl mély nyomot.
    Az ajánlásokat meg fogom tekinteni, és köszönöm 🙂

Vélemény, hozzászólás?

