BJW 3 light

Kicsit tegnap vmi mozdulat nem volt nagykönyv szerinti, mert éjjelre már finoman bejelzett a kedvencebbik derekam, nem is aludtam sokat, gondoltam kicsit visszaveszek. Igazából majdnem pihenőnap lett, de a múltkor is elblicceltem a guggolásokat, most nem lehetett. Meg volt sok SMR is, amit mostanában megint sikerül elhanyagolni, de talán most majd nem. Természetesen a kőccsön mucibell ma sem pihent, mert egyre jobban tetszik 🙂

Z, JM
Macibell 360 20-20, Curl 10-10, Overhead Squat 10 (hamár ilyet is lehet vele 🙂
Deadlift @40kg 3×10
C&FS 5-5
C&P 8-8
C&FS 5-5
Swing 30
C&FS 5-5
TGU 5-5
C&FS 5-5
Snatch 15-15
C&FS 5-5

A light az volt, hogy 1 (egy) darab 16kilóssal toltam végig az egészet, 2 kör lett, pihenők nélkül, körök közt sem. Bele is fért vagy 23 percbe, ami ezelőtt egy hónappal baromira nem ment volna.

És jól gondoltam, hogy a deadlift majd visszarángatja a derekamat, mert de.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “BJW 3 light

Vélemény, hozzászólás?

