Szombati BJ hétfőn

Napközben kicsit gyakorolgattam “csak úgy” alapon Clean & Jerk-et(öt) 2db 24essel, meg pár windmillt, mert őket én nagyon elhanyagoltam. Meg sétálgattam fej felett golyókkal, az jó móka. Aztán este elővettem a naaagy haditervet, majdnem minden 24essel, ahol nem, ott odaírtam 🙂

Z, JM, korrekciók
Clean & Press  5-5
Swing @40kg 30
Clean & Press 5-5
Clean & Front Squat 5-5
Clean & Press 5-5
TGU 5-5
Clean & Press 5-5
Snatch 10-10
Clean & Press 5-5

Két kör sikeredett, kegyetlen mód fárasztó volt ezt így lelassítva végigtolni, elpöcsöltem így is 45 percet bőven, szépen belepihenve a gyakorlatok közé. Kellett is, mert az a helyzet, hogy a bal karom valami félelmetesen gyenge nyomásilag, bár ezek a C&P-k inkább Clean és Military Pressek voltak, köszönhetően a csigatempónak 🙂

Most két megoldást látok, az egyik, hogy hozzázüllesztem a jobbat is, de a másik, miszerint feljavítom a balt, valamiért kicsit szimpatikusabb. Most a hogyanon agyalok. Szerintem beteszek egy kis nyomásocskát GTG-be, a pistol meg a húzódzkodás mellé/helyett. Ez utóbbiakat nem kérik augusztusban legutolsó információim szerint.

Másrészt meg ez azért mégiscsak 50 nyomás volt kezenként, ami mondjuk annyira nem is rossz…

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Szombati BJ hétfőn

  • Juci

    A pistol, a pullup és a windmill a level 2 anyaga, tehát ezekkel még ráérsz 🙂
    Ami a Brett Jones Workout-ban van, azt kell tudni meg a snatch tesztet.
    50 nyomás kezenként valóban király, bár a vizsgán talán 2-3 (?) szabályosat kell bemutatni, és ott tényleg a szépségre hajtanak, úgyhogy a mennyiség miatt no para, elvtárs 🙂

    • efg

      A vizsgán okés, de előtte gyakorlásképp? Vagy simán lehet 16-20 kilóssal végigmenni a nyomásos részen? Azon parázok én, hogy nem fogja bírni csoffadt porhüvelyem a fokozott megterhelést, meghát grad workout meg minden. Jó lenne úgy odaállítani, hogy 24essel sem nyíródok ki olyan hamar, mint most
      A pistolt meg a társait meg szimplán szeretem csinányi 🙂

  • anikó

    no para plíz.:-)

  • Juci

    Nem kő paráznyi, csak csinyáni kő amit Brett bácsi mondott, a többi menni fog magától.
    Augusztusig akkor is fejlődsz még egy csomót, ha nem most görcsölsz rá a témára, sőt ha nem görcsölsz rá, akkor talán még többet 🙂
    Te rendesen készülsz. Mondogassad ezt magadnak naponta ötvenszer. Én még egy Jedi-trükkös mozdulatot is ideképzelek 🙂
    Ennyi elég lesz, bőven, bőven!
    Fogadunk ezer szneccsbe? 🙂

  • efg

    Najó, annyira nem parázok ám, csak kicsit. Görcsölni meg azért tényleg egyáltalán kicsit se nem nagyon.
    Ezerszneccs? hm 🙂

Vélemény, hozzászólás?

