BJ3 vegyesen

Megmondva az őszintét, ma elég nyögvenyelősen kezdtem el, látszott is, de hát ha fel kell készülni, akkor fel fogunk készülni:

Egész nap gripperkörök COC 1.5-el (5-5 kocc óránként kb.)
Z, JM, pici swing, pici windmill
Clean & Front Squat 5-5
Swing két kezes 30
Clean & Front Squat 5-5
Clean & Press 5-5
Clean & Front Squat 5-5
TGU 5-5
Clean & Front Squat 5-5
Snatch 5-5
Clean & Front Squat 5-5

Két kör történt, első körben 24kg-os morcos fekete DD Nagyúr, második 16kg-os pirossal. Muszáj volt lejjebb menni, mert kezdett odalenni a szabályosság, pedig – skandallum! – még bele is találtam pihenni néha-néha. A TGU-val mindenesetre nem vagyok elégedett, össze-vissza csúsztak el a végtagok, nem oda tettem, ahova akartam, meg ilyenek, erre figyelni kell. Ja, meg a bal felkar megint rendetlenkedik.

Azért ha daruval is, de ráemelem még magam az esemerrhengerre. Ha máskor nem, reggel tutira, holnap úgyis pihi (ez már a negyedik edzésnap zsinór).

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

