KeddZ

Javulás van romlás hátán (kereket kellett cserélnem, vmi állat (én) úgy meghúzta a csavart, hogy az erőlködéstől mintha egyenként szakadtak volna az izomrostok a hátamban), de no gond, mert megvuduztam.

Ami még jobb, hogy családon belül villámkezeltem két membert (Nej és Atty), a hatás azonnali és látványos volt, úgyhogy Z-t fogok magamra tetováltatni, de legalábbis a blogot zésítem egy kicsi 🙂

A mai napot ellazáztam, mert természetesen inkább lustálkodtam volna, de a végén meg szokás szerint erővel kellett abbahagyni. Flow, vagy mi 🙂

JM, Z, Korrekciók
Fekvőtámasz, sima, 5×10
Pistol @8kg 2×5-5
Clean @32kg 8×5-5
Snatch @24kg 25-25 – több lett volna, de még korainak éreztem
BUC és séta @24kg 10×10-10 sec
Belltartás vízszintben @8kg – 5×20-20 sec
Dupla snatch @16-16kg 5×10

Alig volt közben pihenő, lezavartam 35 perc alatt. Szeressük az ilyet.

Ápdét: kihagytam, hogy volt 5-5 TGU is, kemény 8 kilóval.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “KeddZ

Vélemény, hozzászólás?

