Rendet hagyó napi rutin

Egy órán át szereltem Zé haverommal, mert a tököm kivan ezzel az állandó kar-váll-hát dologgal, kísérletet tettem jelen ismereteim szerinti öngyógyításra.

Bár a Zé java továbbra is misztikum (ezt a “lezárom a hüvelykujj-izületet és hopp elmegy az erő a lábból” dolgot sose fogom megérteni), de gondoltam, egyszerű paraszti eszközökkel majd csak lesz vhogy. Tehát kísérleteztem.

Egy kis lábtekerés, próba, egy kis bokabicc, próba. Kicsit sokáig tart, de jelentem, ha-té-kony. Jelentős javulást sikerült elérni, gyakorlás közben is vissza-vissza tértem a lelt okosságokhoz. Valszleg boka és csípőbigyók vannak a dolgok hátterében.

Nade gyakorlás:

JM, korreksönz, soksok Z
Fekvőtámaszok 6×10
Pistol @8kg 5×5-5
Dupla Clean @24+24kg 7×5
Goblet Squat @32kg 3×5
Vo2Max (hehe) egykezes swing @32kg 15:15-ben, 12kör, 10-es csapás, 120 ism.

Mindjárt írok még, csak eszek egy óriásit. Gyakorlás után az jár 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Rendet hagyó napi rutin

Vélemény, hozzászólás?

