Vörking áut

Muszáj volt persze felavatni az új bogyeszt:

Z, JM, kici pici kojjekcijó
C&P @24kg – csak próbaképp 1-1, de nem erőltetem…még
Goblet Squat létra @24kg 7×1,2,3,4,5
BUC 8×1-1
Egy pakli magyarkártya megrongálása, de nagyon bénán ment
Tabata jellegű 1 kezes swing @24kg 20:10, 8 kör, 14/kör – 104 ismétlés

Holnap szerintem írok egy összehasonlítást a 360gears Elite, illetve a DD RKC bogyeszokról, mert van különbség, nem kicsi.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Vörking áut

  • sztheomo

    Szia Gábor!
    kíváncsi vagyok az összehasonlításra.
    Sajnálom, hogy nem tudtam ottlenni szombaton, sebaj majd máskor (kb egy fél év múlva 🙂 )
    Üdv
    Tamás

  • efg

    Szia Tamás!
    Én is sajnálom, hogy nem jöttél, remek hangulat, kiváló kardiogépek serege volt jelen, sztem a februárit próbáld meg beszorítani vhogy a nagy sapozás közé 🙂

  • Viktor H

    Üdv efg!

    személyes véleményem a DD súlyokról:
    fogásra olyan ,mint az Elite csak kicsivel rövidebb a távolság a golyó és a fogantyú közt ,a festése érdesebb egy kicsit ,de ettöl nem tapad annyira .
    Te mit tapasztaltál?

Vélemény, hozzászólás?

