Szórjunk pénzt

Komoly dilemma előtt vagyok, van némi felhasználható keret, amit aljas és előre megfontolt szándékkal valami játékra készülök elszórni, mielőtt felszippantja a háztartás észrevétlenül (mert mindig ez történik). Szóval a dilemma az, hogy mi is legyen ez. A jelöltek a következők:

0. Ami tuti, az a Convict Conditioning könyv, mert érdekel, meg veszek magnéziát is, pár pakli kártyát, mert az meg kell, de emellé +

1. 40kg-os Classic bell, mert most occsó.
2. 24kg-os Elite bell, mert az meg jól jönne
3. Basic Macebell
4. Power Ring + IM Rolling Thunder
5. Homokzsák
6. 2x8kg Powerclub
7. Még spórolni, aztán TAPS (Tactical Athlete Pullup System), ami drága.

Szombaton ZHealth előtt készülök berongyolni TShopba (BTW, más kapott arról visszajelzést már, csak én nem?), addig ezt meg kell fejteni. Szerintetek?

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

14 responses to “Szórjunk pénzt

  • tiekuanyin

    kettő között dilemmáznék:
    1. Macebell
    2. 24kg-os elite.

    mivel RKCre készülünk, inkább talán a 24 kg elit.

    • efg

      Ésszel én is itt tartok, mert tök jó lenne a 40es, de ahogy ismerem magam, garantáltan sikerül magam ellen fordítani 🙂

  • sztheomo

    A kérdés az lehet, hogy az RKC képzésen milyen bellel lesz a teszt. Mert ha mondjuk a DD bellel, akkor annak a fogása más. A múltkor kipróbáltam a shopban és kicsit durvább a felülete, ami a bőr könnyebb elvesztését jelentheti.
    Igazság szerintt én inkább elite rajongó vagyok mert nagyobb a füle, na meg egy kicsit vastagabb és emiatt talán kicsit nehezebb a snatch.
    A dilemát nekem hasonló esetben az jelentené, hogy legyen két tök egyforma bellem, vagy csak súlyban egyforma.
    Egymás mellé tettem az elitet és a DD-t. Az utóbbi pár centivel alacsonyabb, ami zavaró lehet a renegade row-nál, illetve a fogásuk is különböző

    Üdv
    Tamás

    • efg

      Volt a kezemben DD bell, igaz, csak 16os, fogásra, alakra teljesen rendben volt meg minden, de mivel a mostani 24es is Elite, így a párja is legyen az.
      A DD bellekről a festést irigylem (enyémekről pattog szépen lefele), meghát a classic forma jobban bejön, de szvsz az Elite bellel szinte minden nehezebb (a nagyobb fül okán pl. a BUP is, a kalapácslakk meg csúúúúúszik), ami nem feltétlenül hátrány.
      RKCn meg majd dolgozunk azzal, amit a Párt kiutal 🙂

      Tamás, szombati Zn leszel?

  • sztheomo

    Sajnos nekem mostantól nehezen mennek a hétvégi programok egészen augusztusig. Elindult egy munkahely projekt, ami most prioritást élvez.Amire majd mindenképp próbálok időt szakítani az majd a HKC lesz (ha én is beleférek a körbe, mert úgy tudom, hogy RKC aspiránsoknak lesz szervezve), minden egyéb a második félévre halasztva. Azért várom a beszámolót.

    • efg

      Ejj, ez az SAP…
      A HKC tudtommal mindenkinek szól, csak RKC aspiránsoknak beleszámolódik az RKCba. Vagy be. Aztán lehet, hogy rosszul tudom, mindenesetre ha lesz, ott találkozunk 🙂

  • Judit

    Jó lesz az neked, ha tudsz dupla belles gyakorlatokat csinálni. Ahhoz meg kell ám dupla bell 🙂
    Hacsak valamit nem néztem nagyon be.

    • efg

      Kicsit sincs benézve a helyzet Elvtársnő, vmi ilyesmi a szándék 🙂
      Bár 16ossal eddig is dupláztam, de hát más az élmény.

  • Dani

    Véleményem szerint a 24-es Elitet vedd meg mert nem sokáig lesz rá alkalmad. Az Elit is kifutó széria lesz mint most a Classic. Mivel csak DD kettlebelleket lehet majd kapni a Tactical Shopban.
    És úgy az igazi, ha mind két 24-es ugyanaz a széria:D

    Üdv, Dani

    • efg

      De csak nem szűnik meg minden 360gears cucc nagy hirtelen, ők meg gondolom továbbra is nyomatják az Elite szériát. Vagy nem?
      Vagy most akkor majd összespórolhatok gyorsan a 32esemnek is egy tesót?

  • Dani

    Én mikor decemberben vettem bell-t (egy DD 24est) akkor mondták nekem, hogy nem rendelnek már több Elite-et (csak azt adják el ami raktáron van), és utána csak DD-t lehet majd náluk kapni.

    Dani

  • tiekuanyin

    juj juj. nekem a DDtől sebes lett a kezem :-((( be kell raktározni Elittbő.

  • Imike

    Csak a kedvedért, ma DD-vel csináltam pár kört 36/36-os snatchet, na meg azért mert Varga Tomi erre utasított 😀 Tényleg recés, és bár kesztyű nélkül lehet is érezni, hogy valami van a tenyeredben, de nem vészes. Viszont a snatch elég király vele, mert pici tömzsi a gömbőc, meg a füle is közelebb van a golyóhoz, ezáltal a súlypontja is. Így sokkal könnyebben mozog valahogy, mintha rövidebb lenne az útja (az is), szóval snatchez kimondottan kényelmes volt. Szóval nem ér szidni az aranyos kis DD-t 🙂

Vélemény, hozzászólás?

