Kaja

Egy hónapja már, hogy változtattam az étrenden (ezt onnan tudom, hogy elfogyott a vitaminy), lássuk mire jutottunk:

Kezdéskor 88,6kg, 21% testzsír mellett, ami 69.994kg zsírmentes tömeg

Jelenleg 85,3kg, 19,2% testzsír, ami 68.92kg zsírmentesen

Vagyis tömegileg szépen alakult, de elfüstölt 1kiló nemzsír is, ami miatt nem vagyok maradéktalanul boldog, de várható volt, mostanában edzésileg is vissza voltam véve rendesen. Mindenesetre oldalháj jelentős mértékű csökkenése tapasztalható, pedig aztán nem változtattam óriási mértékben. Az alap a Warrior Diet, de a Paleoból lenyúltam a gabonafélék elhagyását, nuku kenyér, se rizs vagy krumpli, a tésztát meg a cukrot meg nem is mondom. A tejtermékekről egyenlőre nem igazán tudok elszakadni, a reggeli kávém nélkül meghalnék, az meg tej nélkül elképzelhetetlen.

A WD marad étrendnek, az éhezős fázis tényleg csodákat tesz az ember érzékeivel, edzésnapokon megtámogatva reggeli tojásrántottával, mert úgy jobban megy a megfigyelések szerint.

Tápkiegészítők közül a multivitamin marad (majdnem, mert más termék lesz, mivel a multi x most drágult meg, és a multi pro occsóbb meg jobb), mellette izületvédelem meg omega3 orrbaszájba, a plusz fehérjebevitelt még meggondolom, mert nem igazán érzek változást így egy hónap alatt, bár kényelmesebb egy gyors turmixot ledönteni gyakorlás után. De ha lesz is, nem tejsavó alapú.

Reális célnak érzem, hogy augusztusra 83-84kg-al mérlegeljek 15% testzsír körül. Aztán ha nem így lesz, de az erkácé jól sikerül, akkor is őszinte lesz a mosolyom 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

12 responses to “Kaja

  • Imike

    Szia!
    Nekem vitaminból egy ilyen hármas kombó nagyon bejött: one tab multi, c-1000 (vagy 1100), Ca-Mg. Mind a három scitec termék, és sokkal tovább tart, mint a rohadt drága multi-x. Régen én is azt ettem, de egyértelmű, hogy amennyivel drágább, annyival nem jobb.
    Szegeden pedig Varga Tomi RKC mondta, hogy ő nem eszik semmi extrát fehérjén, és a belekevert szárított algán kívül. Neki ez 2 havonta olyan 1.5 kg izmot jelentett, legalábbis erre emlékszek.
    Bár azt alátudom támasztani, hogy edzés utáni gyors felszívódású fehérje nagyon jót tesz. Én pl 100% whey proteint iszok, bár ez tejsavó, de van ezer félében.

    • efg

      Szia Imi!
      A vitaminos kommenttel 2 órával elkéstél, mert már bezsákoltam a multi prot. De mivel így is rohadt drága, bevizsgálom a One tab multit is, köszi.
      A fehérjekérdés nálam lehet, azért nem látványos, mert húsból-halból-tojásból alapban rengeteget eszem, a kiegészítő (szintén 100% whey pro) csak edzés utánra van, nameg azért, mert finom 🙂
      Csak az a baj a tejsavóval, mint a tejjel; a szervezetem nincs érte oda, opció lenne a kazeines, de azmeg pont, hogy lassú felszívódású. Maradna a tojásprotein, de azt meg akkor már inkább gyári formában, tyúk által csomagolva. Lehet, olcsóbb is úgy.

  • tiekuanyin

    BEBA 2-t nem tudsz felíratni?
    vagy zabkorpát belekeverni?
    nem viccelek, a macskánk is nagyon szerette (mert mindig csak biztonsági volt otthon aztán nem kellett) de tényleg nem viccelek.:-)

  • Judit

    Tyú, ezeknek a bébitápszereknek iszonyú az íze! Büdösek is. Nem értem, hogy az ártatlan kisdedek hogy bírják lenyelni.

    • efg

      Lehet, hogy amíg nem esznek mást is, addig nem tudják, hogy ez az íz elvileg nem jó. Vagyis mi vagyunk túlstimmulálva ízekkel 🙂

  • tiekuanyin

    igen, arra gondoltam.nem is sejtené az ember,milyen szuper dolgok vannak benne. de egyszer kiszótárazom.

    a Beba2 nem volt olyan büdös,ahogy emlékszem.(mert a macskának is mindig rendesen elkészítettem,mielőtt vettünk újat. És tényleg imádta 🙂 A Beba 1 viszont büdi volt.Azt nem is ette meg.

    félreértések elkerülése végett: NEM gondolom, hogy Te egy macska vagy. 😀

    • efg

      Reméltem is 🙂
      Ami Hannának van ilyen bigyó, az sem épp finom, bár a szaga olyan semmilyen. De épp úgy tejből készülnek ezek is, ha minden igaz, csak tesznek bele egy csomó minden bigyót.
      Egyes kultúrkörök (nyakra gyúrós kopasz fuxos) egyébként előszeretettel fogyasztják gyúrúnk vazze habitushoz, igaz, a teljes sikerhez nekik nem árt egy kis szúrt orvosság, növihori, ilyesmi 🙂

  • tiekuanyin

    Nahát…hogy a gyúróemberek…nahát…izé…ki fog derülni, hogy a sziámimacskám : EGY GYÚRÓSKOPASZ volt !!!!!!! ááááááá!!

  • tiekuanyin

    Hlyundály volt,piros.Az nem ér? 🙂

Vélemény, hozzászólás?

