Thingz

Gondoltam írok kicsit blogot is, mert lementek az ünnepek meg minden.

A három nap (kivéve szenteste) mozgásszegény életmóddal telt, soksok finomított szénhidrát társaságában, cserébe volt rengeteg SMR meg jópár korrekciós gyakorlat és nem is eredménytelenül, de… nade ezt a végén.

Nem mellesleg végre kiolvastam a Szendi Gábor féle Paleodiétás könyvet, de erről meg majd máskor értekezek bővebben, mert megér egy külön posztot szerintem.

Lényeg a lényeg, tegnaptól ismét warrioron vagyok, mindjárt jobb a közérzet, ez az inzulinsokkos sok sütis dolog tényleg létező valami, most egy darabig nem vágyom a finomított szénhidrátra. Az ember befal egy fél tortát, erre 10 perc múlva még enne, plusz olyan, mintha agyonverték volna. Nem jó ez, na.

Tegnap neki is álltam volna mozogni, épp végeztem a bemelegítő körökkel és kemény 16kg-al próbálkoztam tégéúzni, amikor a bal váll azt mondta, hogy namost ő akkor lázad. Nem volt semmi előrejelzés, nem fájt, nem adott hangot, de ahogy letettem a súlyt, már tudtam, hogy bajság van.

Jelenleg fáj, mint a fene, a brutális 8kg-os bellt sem tudom per pillanat ballal kinyomni (igaz, nem is próbálom), a váll felett végzett bármilyen mozgás felejtős. Őszintén szólva autót vezetni is gond. De még egy kilincsért előrenyúlni is.

A legbosszantóbb a dologban, hogy ötletem sincs, mi történt, pedig valamit nyílván elrontottam, én hibáztam (ki más).

Remélhetőleg Anikó tud valami csodát tenni, mert az ezerszvinget nem akarom kihagyni.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Thingz

  • Judit

    Hogy a fene megette mán! Nem Timúr és csapata már megint?
    Vállfájás lehet ám túl nagy zabától is, mert ott valami össze van a rekeszizommal drótozva, ez most nem hangzik valami tudományosan, de hátha Anikó kisegít.
    Régebben nekem is fájt a vállam minden karácsonykor 🙂

    • efg

      A dolgok jelenlegi állása szerint más a helyzet. A váll kicsit kiment a helyéről, ezzel egyidőben alattomos, gyulladásra utaló jelek is vannak, plusz mindenhol (értsd: mindenhol) tele vagyok csomókkal hátszerte.
      A teremburáját neki.
      De majd kapok tapaszt, és még tapaszt-altabb leszek.

  • tiekuanyin

    Jaj csak most olvasom ezt a rekeszizmos részt
    Juci, nagyon elemedben vagy. Ez a kötéltől van? 🙂

  • tiekuanyin

    Gáb, jó lesz ez.
    Majd amputálunk,ha RKC lettél, hátha többet kapok érte 😀

Vélemény, hozzászólás?

