Szerda este

Ma megint jó későn sikerült nekiesni, de sikerült:

SMR, FMS, Z, ebben a sorrendben
Deadlift @32+24kg 5×5
Deadlift @32+16+24+16kg 5 – 88kg sima ügy, csak a sok golyót nehéz egyszerre megfogni 🙂
Pistol @8kg 5×2-2 – technikára ment a dolog
BUP @16kg 8×4
BUC  @24kg 1-1 – nem erőltettem
MP @24kg 5-5 – a vége már naaagyon necces volt, nyomtam is gyorsan 5-5öt szabályosan(!) a 8(!)asba
Izometrikus blokk, MP @8kg+gurtni, 6sec feszítés és nyomás x 5
Gumiblokk tépkedés, de még egyben van
Z

Elfáradtam, az alkarom bedurrant, folyik rólam a víz. Jó móka ez az izometrikus edzés. Mellesleg ha nincs a ZHealth, most szerintem Timúrról is szólna a poszt, mert a mocsok megint rá akar akaszkodni a hátam közepére. Valamiért viszont a lábkörzéstől egyből elmenekül.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Szerda este

Vélemény, hozzászólás?

