Ez egy ilyen hülye nap

Egyrészt esett az eső, amit alapban fura mód kedvelek, de most egyáltalán nem.

Reggel elaludtam, így a reggeli frissítő víótúmex is elmaradt, és vele együtt a reggelim is, de minden gond nélkül végigwarriorkodtam a napot.

Este nagyon el akartam menni Anihoz edződni, de ez sem jött össze, emiatt én lenni szomor.

ASAAilag hasonló dolgok történtek (semmi).

Edzésileg próbálgattam mozgolódni (mikor a nagylány hagyott :)), a következők voltak:

Zé, JM, BrettZel
Snatch @24kg – csak gyakorlásképp 75-75, persze nem egyben, meg nem is kapkodva, volt vagy 10 perc
Front Raise Snatch @16kg (vagy half snatch, ha jobban tetszik) 4×10-10
Bent Press próbálgatás @16kg 4-4
Zorro

Ez a Bent Press dolog érdekes. Egyrészt mert ez volt talán a második alkalom, hogy megpróbáltam, másrészt meg… hát szóval nem megy. Jobbal még csak csak, de a bal oldal az gáááz, vmi nem okés a mozgáskultúrával.

Logikus, hogy ez így nem maradhat, felírtam a javítanivalók hosszú listájára.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

