Z

Tyű.

Meg megint Tyű.

Gabi és Péter remek előadók, sokat segítettek, mutattak, én meg csak hüledeztem, hogy simán padlót fogok x perc után egyenes térddel, gyönyörűen ülök a sarkamon térdelésben (ez soha nem ment kényelmesen), sőt, a vállam állapota is jelentősen javult, sőtebb, az FMS-es válltesztnél majdhogynem összeér a két kezem.

Félelmetesen jó dolog ez a Z Health (is), a tanultakat igyekszem beilleszteni a rutinba, megéri.

És persze külön öröm volt végre személyesen is találkozni egyes elvtársakkal, Misivel, Juccal, Tamással, sőt, Bazsit is láttam, csak idő nem volt – pedig még csoki is volt a kocsiban 😉

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

6 responses to “Z

  • erdodim

    Részemről a szerencse 🙂

  • bazsika

    ÉS Bazsival beszélhettél is volna :):

    1, gratuláljon az irásaidhoz,babához,edzéshez
    2, átvegye a csokinyereményt 😀 (Anikó már NEM tartozik :D)

    • efg

      Hát nem lett volna baj, csak olyan hirtelen-hamar kevés idő lett, hogy Juccal meg Misivel is kb. 2 szót tudtunk váltani, sőt még Tamással is, mert akkor meg nekem kellett menni. De lesz ez még így se, csak összefutunk valamikor 🙂

  • sztheomo

    Az ember fiának mindig több kedve van elmenni egy rendezvényre, ha van ismerős, mégha blog ismerős is. Örültem a szerencsének. Biztos össze fogunk még futni. Addig is remélem, hogy javul kislányod alvási morálja.
    Üdv
    Tamás

    • efg

      Idézem Misit, részemről a szerencse 🙂 Örültem Neked, tényleg.
      Alvási morálban fejlődünk (a kifejezést meg lenyúlom :)), tegnap éjjel még aludtunk is.

  • tiekuanyin

    Nem tartozom! nem tartozom! nem tartozom!
    hujjájú,juhé, hujjájú (szerfelett öröm)

    stollenreceptet szerkesztem s körzöm, hátha…
    na meg….én meg elmulasztottam Tamást.

    de úgyis lesz ilyen hamar még, remélem,sikerül összetalálkoznunk. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

