Ellazáztam a hétfőt

Tegnap a változatosság kedvéért nem csináltam semmi, láblógatás, gyerek, kutya as usual.

Ma azonban már de, nem tudom, mi történt, de elég jó erőben éreztem magam, úgyhogy

Gyors bemelegítés, JMke
Snatch @24kg 3 perc alatt semmi gond nem volt a 60-al… csak itt menni kellett gyerekezni
Visszatérés után C&P létra @24kg 5×1,2,3-1,2,3 lazán, könnyedén
Negyedelős snatch @16kg 2×10-10 (de ez ugye 2×40-40, merthát negyedelős)
Kis Viking Push Press gyakorlás @2x16kg 2×20-20
MP @32kg jobbal 3, ballal pushpressben ugyanennyi. Nyammmi 🙂 (bár ezért még úgyis kikapok)

A 24es snatch a végén még legyőződik, és vele az RKC belépő teszt is, soha ilyen könnyen nem ment még, a tüdőkapacitás még nem az igazi, de erre majd rágyúrúnk. Összességében haladás van, örülök.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

7 responses to “Ellazáztam a hétfőt

  • tiekuanyin

    hip,hip, hu, réj. én is örülök ! 🙂

  • sztheomo

    Mi az a negyedelős snatch? Még nem hallottam erről soha.
    Gratula a snatchhez

    • efg

      Megpróbálom elmondani:
      Első szneccs vízszintesen, előre nyújtott karral, a második a vízszinteshez képest 33 fokban, a harmadik 66 körül, a negyedik fennt. Tehát végigszakaszolod az útját a gyolyónak (lehet, hogy szakaszolós a neve?), és ez nagyon kellemes mellékhatásokkal jár a vállat nézve.
      De tényleg előfordulhat ám, hogy más a neve, de én így találkoztam vele.

  • tiekuanyin

    azt hisezm szakaszos snatch?
    csak én mindent hülyén jegyzek meg.
    (mellesleg így könnyebben kapcsol a csoport is,miről van szó. A goblet guggolást mindig van,aki elfelejti, hogy melyik az, de ha úgy mondom, hogy beszaratós,akkor rögtön mindenki kapcsol, iről van szó és fél perceket nyerek a gyakorlás javára 😀 )

    • efg

      Legyen akkor szakaszos, én úgyis Tőled tanultam 🙂
      Az első szakaszt egész biztos Front Raise Snatch néven ismeri a Párt, ennek konkrétan utánanéztem, benne van az RTK-ban. 🙂

      De látod, beszaratós guggolásra nekem pl. a Front Squat ugrik be, a goblet szerintem kicsit könnyebb 🙂

  • sztheomo

    majd kipróbálom, mert izginek tűnik 🙂

    • efg

      Majd mesélj! 🙂
      Egyébként nagyon jót tesz az ember vállával, nálam meg sokat segített, hogy valamelyest szabályos legyen az a szneccs.

Vélemény, hozzászólás?

