Nehéz nap, fél létra

A Bal váll annyi sok teniszlabdát kapott, hogy egész használhatónak értékeltem, főleg, mert megint kiment a 32-es katonai nyomásban, ezért a alábbiakat voltam képes elkövetni 30 percben:

JM, bemelegítéses szokásosságok, swing, goblet, kozák, windmill, halo, gyűrű, ilyenek vegyes súlyokkal, 16-32-24
MP @32kg 1-1 csak az íze kedvéért
duplasúlyos C&P  létra 16+24kg 2×1,2,3,4,5-1,2,3,4,5 de itt éreztem, hogy kicsi vagyok, úgyhogy átváltottunk
C&P létra @24kg 3×1,2,3,4,5-1,2,3,4 de az utolsó 5 balos nyomás bizony nem ment, ezért
duplasúlyos Snatch+MP+Front Squat 16+16kg 2×5-5

Az utolsó sorozatok már bizony az RTK szerinti mintát követik, de ahhoz még bizony sokat kell nőni, hihetetlen intenzív tud lenni még két ilyen kis súllyal is (nameg addigra már egyébként is kész voltam). Most úgy tűnik, a jobb oldalam kész lenne súlyt váltani, de a balra még várni kell, úgyhogy a jobb is várni fog, bár egyik idei célom az lenne, hogy a 32-es többet legyen mozgásban, de legalábbis nyomásilag kinőjjem a 24est. Meglesz.

Mára kidöglöttem, de nem baj, holnap úgyis pihenő, szombaton meg végre csoportos móka felügyelettel, Hannától elkéretőztem  🙂

Ápdét: a ballisztikát meg csak kihagytam: 4×30 swing @32kg. Ennyire tellett a nyomások után…

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Nehéz nap, fél létra

  • Judit

    32 kilóst nyomogatjuk meg lóbálgatjuk? AZigen, elvtársam! 🙂
    Gratuálok, bár őszintébb lenne a mosolyom gratula közben, ha nem lenne neked ez a folytonos vállfájásod. AniRKC mit mond erre?

    (Ettől a fekete alapon apró betűtől a szemem kifolyik, áááá)

    • efg

      Az a helyzet, hogy lóbálgatni előírás (mármint általa), nyomogatni – az nem javallt, de hátha nem látja most ezt 🙂
      A vállam meg most épp nincs rosszul, bár majd meg zéhealtheltetem (ez mennyire jó szó már), mert valami tuti van azért vele.
      (az apróbetűs dologgal majd próbálok valamit kezdeni, tényleg kicsit pici)

  • tiekuanyin

    don’t nyom olyan sok plíz. csípő lesz az,nem váll.

    valamikor kéne Téged látnom 🙂

Vélemény, hozzászólás?

