Vedneszdéj

Ez egy nem jó hét (először a jelzőt is egész másképp írtam), ma is muszáj volt levezetni az indulatokat valamin, ehhez partnernek csúcshaveromat, Brett Jones-t kértem fel, és az ő legendás 1. vörkáut déjét.

Mozgattam át izületet, csináltam 30 swinget, halo-t, gyűrűt, goblet guggolást, szélmalmokkal vívtam, és kozákokkal jártam táncot, mindezt 16kg Kicsipiros társaságban

Érdemi munka:
10 swing, 5-5 C&P, 10 swing, 5-5 front squat, 10 swing, 5-5 TGU, 10 swing, 5-5 snatch, 10 swing
2 kör, 24 kg, köztük 2 perc szusszanás

Hatásos és igencsak jóleső tevékenység volt, de többre nem maradt idő, szemem fénye keresett 🙂

A vállproblémán dolgoztam még meló közben is teniszlabdával, az a fura érzésem támadt, hogy az alkar kapott kicsit sokat és az húzza el a többit. Lehet ilyen (kérdem a mélyen tisztelt szakértő publikumot)? Egy jó fél óra trancsír után sokkal stabilabb a nyomás, és az erő is felment 60-ról olyan 80%-ra (jobbhoz képest). A maradék 20% meg biztos a hát, vállöv, csuklyásizom környékén keresendő.

Ápdét: viccből mértem súlyt meg zsírt, és tényleg vicces: híztam (87,7kg),  a zsír meg 20,3, vagyis csökkent. Örülünk, Vincent.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

