Össze meg vissza

Reggel a helyi egészségügyi intézményben nagyon (nagyon) felbosszantottak, veszekedtem is kicsit, úgyhogy szerencsétlen golyóknak megint a haraglevezető szerep jutott, teljesen hangulat módon, vegyesen, terv nélkül:

JM, korrekciók, bemelegítő swing, halo, gyűrű, goblet, jó reggelt, goblet curl, kozák, windmill, TGU – 16ossal mind
32-es előkap, MP 3 jobbal, 3 Push Press ballal, goblet, goblet curl (mondjuk ez kemény), windmill (még keményebb), TGU, de volt 20-20 egykezes swing is
Windmill 32+24kg – ennél majd besz.rtam, úgyhogy nem erőltettem
24essel nyomások féltérden, térden, kötéltános módra (sztheomo kollegától csenve)
Floor Press 32essel 3 jobbal, ballal kemény 1
húzódzkodás 3×3
A végére gondoltam fitness teszt, de a 30. fekvőtámasznál összecsuklás történt, úgyhogy ez elmarad
Levezetésképp gumiblokk gyilkolás, de még mindig egyben van.

A bal oldalam határozottan rossz, hengert fog kapni az arcába még többet, ha az se segít, akkor Anikó mágiájára lesz szükség. A 24-es is kihívás neki (mármint a karomnak), pedig jobbal meg minden gond nélkül szép stabilan kimegy, nem jó ez így.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Össze meg vissza

  • sztheomo

    Majd a jogdíjat perkázhatod 😀
    Nekem is gyengébb a bal oldalam, de ezt nagyon csak a 40-es nyomásánál lehet egyértelműen érzékelni. Mi lehet az oka, hogy neked ilyen nagy az eltérés?
    Üdv
    tamás

    • efg

      Az az ok, hogy vmi meg van/volt/lesz húzva, és mivel minden mindennel összefügg, a rövidebb, húzódott izom a hozzá kapcsolódó ínakat és további sok izmokat húzza magával. Nameg ott van a Gabinál is olvasott proprioceptív rendszer is, summa summárum a végén finoman beszűkült mozgástartomány lesz, meg az, hogy nem minden izom kapcsolódik be a nyomásba, kompenzálok mint állat, sőt fájdalom is lehet, amit nem áll szándékomban megvárni.
      Úgyhogy SMR lesz dögivel, meg korrekciók, ha nem javul, akkor Ani. Ha pedig okos lennék, addig nem nyomogatnék annyit és akkorát, de nem vagyok.

      • sztheomo

        A nem nyomogatást akartam említeni én is, és persze no snatch :o)
        Szeptemberben hülyén nyomtam és meghúztam az egyik vállam, után ment az SMR (ásványvizes palack), de ami még bejött az az armbar pici (8 kg) súllyal meg windmill 16-tal, illetve kentem paprikakrémmel, ami sokat lazított rajta. Bár egy szaki ennél többet tudna mondani.
        Jobbulást
        Tamás

  • efg

    Köszi, de még nem tekintem sérülésnek, csak jelnek. 🙂
    Ha visszalapozol, nem is olyan régen volt nekem egy Timúr nevű nemhaverom, aki sikeresen kivont a forgalomból pár hétre, azóta is vissza-vissza akar jönni, de nem hagyom magam, a henger+teniszlabda legtöbb esetben megold mindent.
    És hát nem véletlenül van most sok windmill, meg korrekció 🙂

Vélemény, hozzászólás?

