Még egy kis ajánló

Ezeket mindig elfelejtem, pedig eszemben volt, naszóval:

AniRKC 14-én, most szombaton, csodálatos megyeszékhelyünkön, Zalaegerszegen ingyé’ oktat kétlibelt, nem mellesleg a tervek szerint a w2tb blog (ez) teljes szerkesztősége is jelen szándékozik lenni, bővebben itt. UgyanŐ 21-én Intro programot tart a Budo központban, ha szeretnéd kipróbálni ezt az őrületes drogot, remek lehetőség.

A ceglédieket mindig irigylem, mert remek programok vannak (TSC, erősember-móka, MMA), most is lenne rá ok, Erdődi Misi és Kovács Lacee kezel vashiányt 14-én (micsoda egy nap, mi?), bővebben itt.

Nov. 21-én meg SMR tanácsadói kurzus lesz Csíky Ferivel Pesten (erre is szívesen mennék, de most nem fog összejönni), decemberben meg még rehab KB szemináriumot is tart meg egy SMR introt, ha minden igaz 5-én, de Nála minden info megvan 🙂

Külföldi híreink következnek.

Új Pavel könyv jön hamarosan, Power To The People Professional címmel, persze még csak angolul, Geoff Neupert meg most írta ímélben, hogy John Brookfield elvtárs 10 perces USSS szneccs teszben 24kilóval 302 ismétlést csinált. Hello, mi?

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Még egy kis ajánló

  • tiekuanyin

    J.B. elvtársnak szerintem kábé 3 vagy négy keze van és lézeres számlálója. 🙂

    köszi a hirdetményt…hű jó lesz ez a szombat !

    • efg

      Ezt a lézeres számlálót most már tényleg nekiállok kifejleszteni, tömeges igény van rá, várnak a milliók! 🙂

  • Judit

    Kezd elharapózni ez a sztahanovista őrület 🙂
    John Brookfield elvtárs 302 snatch 10 perc alatt? Engels szakállára mondom, hogy ez már DULVA!
    Lézeres számlálóra csakugyan lenne igény. Hogy áll a fejlesztés? Mingyá lehet engem is előjegyezni 🙂

    • efg

      Most hogy kicsit utánagondoltam, a futós lépésszámlálókhoz hasonló elven tényleg meg lehetne csinálni, ha nem is lézeresen, de azt majd teszünk bele, hogy legyen. Pirosat.
      Vagy zöldet, igény szerint. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

