Fáraccság

Kicsit ki vagyok pukkanva, full time baba+rohangálás javakért, a garázst is kipakoltam, de azért volt golyó:

JM, korrekciók
Pociguri 4×10
Swing @32kg 20-20
Clean & PushPress @32kg 3-3
Clean & MP létra @24kg 5×1,2,3-1,2,3
Dupla snatch @2x16kg 6×10
Clean & Front Squat @2x16kg 5×5

Nagyon nehezen ment.

Egyrészt a szükségesnél egy pindurkát kevesebbet alszom, másrészt az utóbbi idők félreevései sem tettek jót, plusz a bal vállam gyengébb, mint valaha, gondolom megint visszajött a csomó-öcsi.

Tyű-déj elnapolva.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

6 responses to “Fáraccság

  • tiekuanyin

    pih,pih,pihenj.
    fo fo fogadd meg ezt.
    most csak egy dolog sürgős, 2-3 hét és beáll a ritmus.aludj,amennyit tudsz.:-)

  • erdodim

    Pont ezt akartam írni. – hónap, és beáll minden, kicsit pihentebb is leszel, addig ne hajtsd magad. Az RKC sincs annyira közel, hogy sietni kelljen, Csak amennyi jól esik. Én már csak tudom 🙂

  • erdodim

    Pont ezt akartam írni. 1-2 hónap, és beáll minden, kicsit pihentebb is leszel, addig ne hajtsd magad. Az RKC sincs annyira közel, hogy sietni kelljen, Csak amennyi jól esik. Én már csak tudom 🙂

  • Judit

    Jó, én is pont ezt akartam írni 🙂
    Az RKC-ra komolyan gyúrni elég lesz tavasztól. Addig meg inkább próbálj meg ne lesérülni. Fáradtan az ember ne emelgessen böszme vasakat az arca fölé, mert sittysutty a taligára kerül.
    Ilyen zűrös időszakban érdemes inkább túlélő üzemmódban nyomulni 🙂

  • tiekuanyin

    hátha maharabb nézed eztetetet:
    zeg. jó

  • efg

    Hölgyek/Urak, hallgatok az Önök intő szavára. Visszaveszünk a virtusból. De csak kicsit, mert az addikciót nem lehet megkerülni 🙂

Vélemény, hozzászólás?

