Csütörtököt mondok mára

Ma vhogy nem ment. Van ez így, már reggel is megértem magam kirobbantani az ágyból. Mindenesetre csináltam korrekciókat, egy kis SMR-t, és dolgoztam egy kicsit a pistol-on.

Szóval úgy voltam, hogy mára akkor ennyi, de aztán… lett belőle ez:

SMR, kivételesen előtte
Joint mobilitás drillek
Korrekciók, Brettzel, kitörés, ASLR, álló Brettzel (nem tudom a nevét…)
Pistol @16kg progresszió – leguggolás 2(!) lábon, lennt egyik láb kinyújt, feláll, meg váltogatva a nyújtott lábat
Snatch @24kg, szigorúan gyakorlási céllal
Lábemelés lógva 5×3
Clean és PushPress létra @32kg 3×1,2-1,2
MP @24kg 5×5-5
Towel Pullup 4×3-3 – szevasz fogáserő 🙂
BUP @16kg 3×5-5
Fincsi swing @32kg 10×13

A végére szokás szerint belelendültem, de a swingekkel sikerült kivégezni magam mára. Élveztem.

Jó dolog, hogy szépen növekszik az erő. Jövő héten megint lesz snatch rendesen 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

