Black Wind, Fire and Steel

Reggel gurultam egy jót Anikónál kedves ismerősökkel, jó volt felfrissíteni az eddigi SMR ismereteimet, meg tanultam újakat is FMS témakörben.

Estére meg nekiláttam feldolgozni a családi ebéd utáni kalóriákat, kemény napot tartottunk, ETK módra:

Joint Mobility, szokás szerint alaposan – ennek egyre jobban érzem az eredményét
Korrekciók, BrettZel, ASLR, rotációs stabilitás, kitörés, ilyenek
Plank tabata (mert minden lehet tabata :)) 5x 20 on, 10 off
Durvulásmód bekapcs
Dupla súlyos C&P létra 24+16kg 5×1,2,3-1,2,3 cserélgetve a súlyokat – kééhééész
Swing @32kg 12 perc, 30:30ban 190 ismétlés jött össze, a végére kicsit belassultam

Intenzitás-O-Meter: 1,5 liter víz fogyott el.

A swingnél az utolsó sorozatnál úgy elment már a fogásom, hogy a bal kezem egyszer elfelejtette fogni a súlyt, itt hagytam abba. És már nagyon rég volt olyan, hogy szúr az oldalam…

A poszt címe meg egy dal a világ hivatalosan leghangosabb zenekarától, 1987-ből:

Amúgy halkan megjegyzem, hogy az előbb 86,0 kilóval mérlegeltem. Ilyenkor jönne jól a testzsírmérő…

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

11 responses to “Black Wind, Fire and Steel

  • Judit

    Testzsírmérő mán… fogd meg a szalonnát az oldaladon.

    Ha vékonyodik, akkor jó úton teccel járni. Ha nem, akkor meg nem.
    Ha megfogadod ezt a kiváló tanácsot, akkor spóroltam neked 30 rugót, elég lesz a felét átutalnod, kéretik elővenni papírt-ceruzát, diktálom a bankszámlaszámot… kész? 😀

    • efg

      Drága Elvtársnő, tanácsa kiváló lenne minden egyéb esetben, de épp ez a fura, hogy az oldalszalonnaháj az nagyon fogy, oszt mégis fura értékek vannak – bár én vízre gyanakszom, abból most elfogyott sok.
      Végülis az egész dolog merőben hiúsági alapon van per most, mióta a Párt egységesítette az ő snatch tesztjét, mondván legyen az 100 és ameddig számolunk, az 100ig leszen.

  • sztheomo

    Amikor ilyen írásokat olvasok, akkor elfog a sárga irígység, hogy csak nekem nem használ ez a Kettlebell nevű dolog, zsírtalanítás szempontjából. Fogom én mindennap az úszógumit, de az egy centit sem változik. Ha a paraméteridet nézem, az az én szemszögemből tökéletes, ha nekem lenne annyi, akkor már rohannék is a hűtőhöz befalni a gyerekek túrórudiját. Ja, lehet hogy itt a baj? 😀

    • efg

      Fist of all, üdv! 🙂
      A túró rudolf meg a haverja, a sportszelet nálam is minden bajnak az oka, nehéz róluk lemondani, nem is szoktam 🙂
      Egyébként úgy vettem észre, a bell fogyasztó hatásának legfontosabb feltétele az intenzitás. Én is mostanában – Aninak köszönhetően – tapasztalom meg, hogy milyen hatékony is tud lenni egy intenzív swingelősdi.
      A másik dolog, ami tényleg hihetetlen hatékony fogyásilag, a kötél. Bár az még jobban tud fájni 🙂
      Olvasgattam a blogodat (ki is rakom ide jobbra mindjárt), szerintem jó úton haladsz, az eredmény is jönni fog, tutira.

  • sztheomo

    Kösz a biztatást. Az eredmény már jött, de én elcsesztem ha jól számolom most már három havi édesség zabálással. De hát innen szép nyerni. 🙂

    • efg

      Édesség helyett gyümölcs, nálam a necces a különböző gyümölcslevek mellőzése (döbbenet, mennyi cukrot lapátolnak bele), a teát is méz nélkül, pedig szeretem…
      Hajrá!

  • Judit

    Édesség lehetőleg nuku + reggeli intenzív intervall, ami az utánégetőt beröffenti, a.k.a. EPOC, + egyébként is relatíve kevés (vagy plánesőt abszoltúte kevés) szénhidrát – ennek működni kell.
    Nekem szokott legalábbis. Illetve enélkül én egy Kövér Nő vagyok. És ha most valamelyik azt meri mondani, hogy így is, akkor morc leszek 🙂

    • efg

      Ki merne beszólni egy RKC-nak 🙂
      De ezzel a kevés szénhidrát dologgal most elbizonytalanodtam, nem kell az a teherbírás végett? Én próbáltam visszavenni régebben, de az állóképességem eléggé kárát látta…

  • tiekuanyin

    Kedves Sztehomo,
    Juc reggeki intenzív interwalljához javasolni ha szabad sok,és minél több goblet guggolást.ha ezt programszerűen beépíted és fezsítesz,akkor bevonod a törzsed izmait is körkörösen-ha marad a zsírréteg,a fölötte levő izomréteg passzív marad,úgymond nem kapcsolja be a buksid.
    Plusz török felállás hídig.
    a legjobb az lenne,ha a hétvégi rehabosra el tudnál menni,mert ott jól ki tudná Feri vagy Ádám javítani a beidegzéses hiányosságocskákat 🙂
    szurkolok!

  • tiekuanyin

    Juci,Te.
    tök szép nő vagy ne beszélj félre.
    a szénhidrát sokféle…de asszem, Juc hasonlóan ehet (legelhet) mint én -) egy tál saláta plusz mindenféle jó, aztán fél nap múlva eszembe jut,már megint nem ettem kenyeret 🙂

    de pl. Andrea szénhidrátos.(és mindemellett a legjobb töltöttparadicsom-receptje van a világon!!!) vagyis más típusú az emésztője.

  • sztheomo

    Sziasztok!
    Kösz a törődést.
    Nehéz azt mondani egy édességfüggőnek, hogy édesség nuku. Kb. olyan lehet, mint a láncdohányost leszoktatni a cigarettáról. De azért próbálkozom.
    A reggeli intervallokban nem érzek hiányt és az általam utált guggolásokat is elkezdtem. Remélem a heti edzésszámot is vissza tudom tornázni 5-6 alkalomra (most csak 4).
    Anikó RKC,
    Már régen szemezek az SRM szemináriummal, illetve hasonló hétvégi rendezvényekkel, de “sajnos” két apróság elegendő hétvégi programot ad.
    Juci Rkc,
    Ha a képeket és a videókat nézem, akkor kétlem, hogy valaha is súlyproblémákkal küzdöttél, ha igen, akkor már adhatod is a receptet 🙂 .
    Power 2U

Vélemény, hozzászólás?

