Zsír

Elkúsztam a patikába megmérni a címben szereplő tételt, meg úgy általában, legyen mihez viszonyítani:

Súly: 90kg (funny, 85 szokott lenni, de mondjuk sok ruha meg minden)
Magasság: 180cm (ez tényleg ennyi, nahát)
Testzsír: 22,8% (WTF!)

A testzsír-index szerint normál minden, testtömeg-index szerint gurulok. És elvileg van rajtam 20 kiló felesleg. Csak tudnám hol…

Önbecsülés romokban, úgyhogy most erre a kérdésre is ráfekszünk, mert ez így nem jó, a cél 15% közelébe lemenni, ott tábort verni, és nem haragszom, ha a 90 kiló marad annyi, amennyi (ugye ez nyers izomtömeg növekedést jelentene…) 🙂

Most nekiállok körülnézni kajailag, és berendeltem egy Omron kütyüt testzsírmérésre (nem, nem itthon 30e-ért…)

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Zsír

  • tiekuanyin

    neeee…nyugi.nem olyan vészes az.

  • fallenangel0823

    en is 180cm vagyok kb 67-70kg es most egy merleggel mertem 19%zsirt.
    Ne higgyj!!!!!

  • tiekuanyin

    ha szeretnéd,megkérem Annát, mérjék meg redősen -ma megyek be hozzá dumcsizni az ügyeletbe.

    elvileg az hitelesebb 🙂

  • efg

    Ha Ő az az Anna, akkor inkább a diétás dolog érdekelne, amiről beszéltünk 🙂
    Egyébként az egész testzsír mizéria nem akkora tragédia, meg mostanában tényleg kicsit elengedtem magam kajailag, úgyhogy sittysutty leugrik 5 kiló szerintem 2 héten belül. Komolyan.

Vélemény, hozzászólás?

