Kedd

Eltiltottam magam a snatchtől, előbb újrajárom az iskolát, rávezető gyakorlatok, sok swing, high pull, ilyenek. Még mindig érzem a csuklyást meg deréktájon is fájdogál, de nem akadályoz, kezelhető. Majd kap egy kis hengert + teniszlabdát.

De azonban ma megint eljutottam Anikó keddi csoportjába egy kis mozgásra, és mi tagadás, meg is izzadtam, de piszokmód élveztem, főleg az egyik gyakorlatot, amit nem ismertem, és nagyon tetszett (hanyatt fekvés, lábak felhúzva, kislabda térdek közé, tenyerek felfelé, csipő emel hopp). Ezt is beveszem a napi programba.

Egyébként volt sok swing, halo, TGU, high pull, a végén egy kis 3 perces mókával. Jó volt, na.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Kedd

  • tiekuanyin

    Neked be fog jönni az FMS, ha majd RKC leszel.
    mindig a fifikásabb gyakorlatokra mondod, hogy tetszenek 🙂

    • efg

      Sőt, az FMS most is bejön, kötelezővé tenném mindenhol. Hát csak az ASLR korrekció olyan változást hozott pár nap alatt, hogy ihaj.

Vélemény, hozzászólás?

