Néma csönd meg TSC

Tegnap nem írtam, mert elmentem a fővárosba mindenféle dologért (vettem egy grippert, hihi), ami több dologgal járt:

1. Elfáradtam. Nagyon. A személyszállító gépjármű tömve volt cuccokkal, ezek be- és kipakolás felért egy edzéssel.

2. Tényleg elfáradtam.

3. Mivel megjöttek a gyerekbútorok, így a gyerekszobában végzett edzéseknek kicsöngettek, muszáj lesz a garázst kicsit átalakítani. A teszkóban láttam ilyen puzzle szerű gumiszőnyegeket, 2.600 pénz 4 db, sokallom, valaki nem tud olcsóbbat?

4. A gripper egy tök jó dolog, főleg, mert viszem magammal mindenhova 🙂

Ma meg volt Cegléden TSC. Gr. Erdődi Misi RKC bíráskodott, Kovács Lacee RKC és Erdélyi András RKC pedig kitettek a magyar név becsületéért, innen Zalaegerszegről a W2TB szerkesztőségéből szeretnék nekik küldeni egy ilyet:

kudos

Szóval le a kalappal, szép teljesítmény volt.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

8 responses to “Néma csönd meg TSC

  • csikysystem

    Háj meg zsír!

    A gumiszőnyeg teljesen jó áron van, a Decathlonban emlékeim szerint drágább. Nekem is ilyen van. Az elején picit csúszik, bár csúszásmentes, de ha segítségül hívod az egyik bellt, aki az egyik sarkán csücsülve figyeli, mit, hogy mívelsz, akkor már nem csúszik. 🙂

    Uff,
    FeRKC 🙂

    • efg

      FeRKC, teljesen igazad lett, mert megnéztem a dechatlont és ott 4.600,-, ami már rablás kategória. Besoppingolok. 🙂

  • tiekuanyin

    tecsóban hogyhogy 2600,mikoris én 3400 hufért vettem? én egy másik Zalaegerszegen lakom vagy nem olvasok akciós újságot? 🙂

    • efg

      Úgy néz ki, lassan kiderül, hogy az évezred bizniszét szalajtottam el 🙂
      Lehet, hogy rosszul emlékszem, mert csak fél szemmel figyeltem, hogy jé, ilyen is van, de úgy rémlik 2ezer valamennyi. A 600-ban nem vagyok biztos.

  • tiekuanyin

    Gábi,
    a Misi Erdődi. I-vel írja,mert titkolja,hogy gróf. 🙂
    de odaki a blogrollodon meg jól írtad.
    Aludj kicsit többet,ha lehetséges a nagy izgulásban- szólj, addig izgulok helyetted Adrival,amíg pihensz 🙂

    • efg

      Fúdegáz, na tessék, már nem látok a fáradtságosságtól…
      Javítom, Misitől meg sorry, tök nem direkt volt…

  • erdodim

    Lebuktam, semmi baj… gróf vagyok 🙂

Vélemény, hozzászólás?

