Kéne ide valami frappáns cím

De nem tudok.

Az van, hogy a mai KM edzésre sem értem oda, babaprojekt finisébe érünk lassan, vannak ezzel kapcsolatban nem várt dolgok, semmi komoly, hálisten, de ez prioritást élvez minden felett. Remélem Roland RKC nem haragszik nagyon…

Reggel azért gyakoroltam, AniWorkout No.2., cleanek, guggolások, harangok, meg persze tekintélyes mennyiségű swingek. Egyre jobban érzem, megy a csípő, fasza. Kell is a sok mozgás, mert a hétvége enyhe zabálásba fulladt, szerintem min. 3 kilót felkaptam, bár nem látszik, csak úgy érzem.

Kibloggolandó – hátha valakit érdekel rajtam kívül – hogy az Alice In Chains nevű formáció új lemezzel jelentkezik, ez nekem az év híre, azt hittem már jópár éve nem léteznek, ucsó stúdiólemez 95-ös, erre meg de. Hurrá.

A következő számot meg küldeném Judit RKC-nak, meg mindenkinek aki szereti. Én spec erre szoktam futni meg snatch-hez is ideális:

Legközelebb Korn lesz. Vagy nem.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Kéne ide valami frappáns cím

  • Judit

    WOW, köszönöm 🙂
    Bejövős a cucc!
    Mondjuk ezeket a skacokat se jó nézni 🙂 de mingyá szétnézek, tudok-e lőni némi mp3 matériát tőlük, mert hallgatni bezzeg jó lesz.

    Babaprojekttel mi is van? Abból a körből kimaradtam.

    • efg

      Ugye, tudtam én, hogy teccni fog.
      Babaprojektileg az van, hogy nemsokára nem lesz egy perc nyugtom se otthon.
      Új főnököt kapok nagyon hamarosan 🙂

      • Judit

        Volt egy sejtésem, hogy a babaprojekt kódszó ezt takarja 🙂
        Mennyire nagyon hamarosan? Már amenyire tudni lehet az ilyesmit.
        (Ezt azé teszem hozzá, mert engem pl. mind a két gyerekem mexívatott, és késtek, főleg a lányom, aki 2 hetet képes volt ráhúzni a határidőre. De ezt az asszonynak ne meséld el, nehogy frászt kapjon)

  • efg

    Heteink vannak hátra a jóvilágból, Papíron még 4, de a doki is azzal riogat, hogy max 2 hét, meg a jelek is erre utalnak. Szóval van izgalom, móka, kacagás.

Vélemény, hozzászólás?

