Cifrakáromkodás

Kitörő örömmel jelentem, hogy megint sikerült.

Összehoztam.

Megcsináltam.

Olyan gyöngyörűen sikerült meghúzni a hátamat a szokásos helyen, jobb lapocka alatt, hogy örömkönnyek szöknek a szemembe (NOT) minden mozdulatnál.

És én csak nyújtózkodtam egyet meló közben…Hiába na, ez a rettenet izomtömeg ilyen brutális idegi kapcsolattal rettenetesen tud nyújtózkodni 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Cifrakáromkodás

  • Judit

    JÁJ
    Alattomos kis szemétládák ezek a meghúzódások. Az ember kap egy marhanagy sallert a nagy semmiből, a semmiért.
    Nekem is volt egy ilyen kalandom tavasszal, mikor hasonfekve tévét néztem. És akkor eccercsak bang. 1-2 napig még aludni se tudtam tőle.
    (Persze, nem kellett volna tévét nézni…. így jár az, aki).
    Neked meg nem kéne a melóhelyen nyújtózkodni. Dógozzá, ne nyújtózkoggyá. Hát nem? DE 🙂

    • efg

      Lehet, hogy itt rontottam el, de így már végképp nem lesz dógzás, ahhoz szükség lenne a hátamra is. Vagy legalább a kezeimre.
      Ez most nagyon nem hiányzott.

Vélemény, hozzászólás?

